quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je zou verwachten dat S10 een broertje dood had aan BLOF
Oerend Hard in de Blof coverquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
je verwacht toch niet dat blof een normaal nummer maakt?
daarom is het nog enigszins te behappenquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat 'dan zing ik altijd mee'-lijntje vind ik wel fraai trouwens. Alleen S10 draagt wel echt het lied
Ja eensquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarom is het nog enigszins te behappen
Die vond ik eigenlijk ook best fraai.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
We zijn goddank dat middelmatige hoopje prut dat Bløf met Bente maakte bespaard gebleven.
Maar daar gaat volgend jaar zéker een 60s classic voor sneuvelen.
Pascal is wel slim, die is niet meer relevant dus doet ie een hoop samenwerkingen met jonge artiesten om ook de tiktok generatie met zijn zeeuwse geneuzel te vergiftigenquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
We zijn goddank dat middelmatige hoopje prut dat Bløf met Bente maakte bespaard gebleven.
Maar daar gaat volgend jaar zéker een 60s classic voor sneuvelen.
60 in de Single Top 100 was het hoogste aldus Wikipediaquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:31 schreef Zwansen het volgende:
Als dit nu zou worden uitgebracht zou dit niet eens een klein hitje zijn.
Oh wacht…
Nee, zanger.quote:
quote:
hij was te snel en ik te traagquote:
En Kurt god.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:33 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig nog wel Queen en Nena dit uur
quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
hij was te snel en ik te traag
Deze keer lag het aan het feit dat ik geen abo heb!quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:33 schreef peaceman het volgende:
ben je al een keer op tijd geweest @:mexicanobakker?
Heb ik ook nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Deze keer lag het aan het feit dat ik geen abo heb!
krentquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
uhuh... jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Daar kan ik dan weer niet zoveel meequote:
Verbaast me niets met je voorliefde voor man-vrouw duetten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vond ik eigenlijk ook best fraai.
U heeft smaak.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik had Wild Wood op mijn stemlijst
quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet zoveel mee
Elke ochtend weer?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik had Wild Wood op mijn stemlijst
dat was te zien jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Hier ging iets mis joejoe.
Ik ben groter fan van Kurt Russell dan Kurt Cobainquote:
Blijven doneren!quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |