Yep, oma hemelde Bob toch laatst met een whatsapp berichtje helemaal de lucht in.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:53 schreef Paardenbloemmeisje het volgende: [..] Haar zus is ook zo qua kadootje geven boven niveau. Zal de hele familie soms zo zijn? Zal me niks verbazen
Ja, ik begreep van hier dat hij was vreemdgegaan met 1 van de Vledder zusjes. Soms krijgt maikekd wat toegestuurd daarvan en tagged zij hun account gewoon(!!)quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:15 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Jaa maar die man was toch ook een vreemdganger incl vindt zichzelf vooral heel lekker (zelfs met deze meid, toch?)
Judith zal het niet van een vreemde hebben natuurlijk😅quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:38 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Yep, oma hemelde Bob toch laatst met een whatsapp berichtje helemaal de lucht in.
Zus is ook net zo. Alles is fantastisch en zij zijn de beste!
Ik heb nog nooit van Maike gehoord maar ik kijk wel RHoA dus kon de link "opscheppen over geld" leggen. Ik zie bij de laatste post 3 kinderen, waarvan 2 met een plakplaatje op hun gezicht. Ik neem aan dat zij een andere vader (nu ook baby daddy van Floor) en moeder (ex van huidige babby daddy van Maike) hebben? Pffff ... ik houd dit allemaal niet meer bij 🥴.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:44 schreef slowie het volgende:
[..]
Ja, ik begreep van hier dat hij was vreemdgegaan met 1 van de Vledder zusjes. Soms krijgt maikekd wat toegestuurd daarvan en tagged zij hun account gewoon(!!)
Kind is 6,5... Die leeftijdsgrenzen is maar een maat. Mijn 4- bijna 5 jarige speelt ook alles "boven" leeftijd. Mastermind, Catan junior, ticket to ride, noem maar op.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:38 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Yep, oma hemelde Bob toch laatst met een whatsapp berichtje helemaal de lucht in.
Veracamilla heeft een paar jaar geleden haar huis gekocht. Alleen (van wat ik meekreeg) en dus niet met haar nu wettelijke echtgenoot en met wie ze toen al jaren mee samenwoonde. Ik kijk er naar en denk oprecht "waar doe je het van; van die paar ogenschijnlijk nietszeggende samenwerkingen?". Maar ja, dat denk ik wel bij meer "influencers".quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:02 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn geldzaken en haar doelen voor 2026, ze gaf onlangs al aan dat ze weinig kosten maakt. Haar profiel is weinig informatief en bevat veel herhaling. Een paar jaar knallen en haar woning is afbetaald (best slim). Het blijft bijzonder hoeveel je via Instagram kunt verdienen, zelfs zonder zichtbaar iets toe te voegen aan de maatschappij.
Haar boek zal ook niks nieuws bevatten ben ik bang. Waarom iedereen tegenwoordig een boek denkt te kunnen schrijven vraag ik me trouwens ook af.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:02 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn geldzaken en haar doelen voor 2026, ze gaf onlangs al aan dat ze weinig kosten maakt. Haar profiel is weinig informatief en bevat veel herhaling. Een paar jaar knallen en haar woning is afbetaald (best slim). Het blijft bijzonder hoeveel je via Instagram kunt verdienen, zelfs zonder zichtbaar iets toe te voegen aan de maatschappij.
Ik doe er liever langer over om mijn huis af te betalen dan dat ik mijn ziel verkoop aan nietszeggende samenwerkingen. Als ik in die wereld zou zitten zou ik voor de geloofwaardigheid pas iets aan samenwerking doen als het bij mijn kanaal past, dus niet zoals de rest allemaal die wild deo enzo terwijl contant over kinderen gaat. Of afvalinjecties terwijl ik claim zwaar ziek te zijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:15 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Veracamilla heeft een paar jaar geleden haar huis gekocht. Alleen (van wat ik meekreeg) en dus niet met haar nu wettelijke echtgenoot en met wie ze toen al jaren mee samenwoonde. Ik kijk er naar en denk oprecht "waar doe je het van; van die paar ogenschijnlijk nietszeggende samenwerkingen?". Maar ja, dat denk ik wel bij meer "influencers".
Vind haar ook minder. Ze verdient veel geld. Dan nog haar Insta er naast. Nog belachelijker. Alleen als ze stopt met haar werk ivm voldoende inkomsten is ze niet meer interessant.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haar boek zal ook niks nieuws bevatten ben ik bang. Waarom iedereen tegenwoordig een boek denkt te kunnen schrijven vraag ik me trouwens ook af.
Ze heeft best hoge lasten. Daar staat bij haar een prima salaris tegenover plus haar inkomsten uit insta. Ze kan het dus makkelijk betalen. De kosten voor haar online business zullen wel meevallen denk ik. Rond de oplevering van haar huis ben ik haar gaan volgen maar ben al snel afgehaakt vanwege de linkjes en het betweterige voorkomen.
Nou ja, dit valt voor mij ook in de categorie "waar doen ze het van?". Nou kan ik bij MW blijven hangen in de financieel comfortabele afkomst, maar ik denk ook weer niet dat haar vader dit soort snoepreisjes bekostigt, wat ik bijvoorbeeld wél denk over de webshop en boerderie. Maar ja, waar zij het niet aan hoeft uit te geven, kan ze het wel doen aan dit soort mannen dingen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:35 schreef Weerikier het volgende:
Zal Michelle nu die hele reis voor Tim betalen? In ruil loopt hij de hele dag achter haar aan om te filmen 😂 Die man is net zn baan kwijt, ligt in scheiding, 2 jonge kinderen , zal een nieuwe woning nodig hebben.
Een business class retourtje naar Dubai is deze dagen zeker rond de 3500 euro bij KLM. En dan dat hotel nog. Wat geregeld is door een of andere jetset travel agent want alles was vol. Het mag wat kosten. Geloof nooit dat een werkloze voetbal trainer zo even duizenden euro's ophoest voor een paar dagen Dubai.
Ja moet zeggen dat vind ik hele euvel geloofwaardigheid. Kijk, die creamys vertrouw ik voor geen meter, net als wild. Maar je moet wel zeggen. Die merken hebben zich binnen no time op de markt gezet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:21 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Ik doe er liever langer over om mijn huis af te betalen dan dat ik mijn ziel verkoop aan nietszeggende samenwerkingen. Als ik in die wereld zou zitten zou ik voor de geloofwaardigheid pas iets aan samenwerking doen als het bij mijn kanaal past, dus niet zoals de rest allemaal die wild deo enzo terwijl contant over kinderen gaat. Of afvalinjecties terwijl ik claim zwaar ziek te zijn
Ik zeg niks over spelletjes spelen die 'boven je leeftijd' zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:11 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Kind is 6,5... Die leeftijdsgrenzen is maar een maat. Mijn 4- bijna 5 jarige speelt ook alles "boven" leeftijd. Mastermind, Catan junior, ticket to ride, noem maar op.
Dus dat valt toch wel mee? Ticket tot ride is zo spannend niet.
Ik heb een tijd bij een bedrijf gewerkt wat influencers inzette voor gun marketing.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:22 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nou ja, dit valt voor mij ook in de categorie "waar doen ze het van?". Nou kan ik bij MW blijven hangen in de financieel comfortabele afkomst, maar ik denk ook weer niet dat haar vader dit soort snoepreisjes bekostigt, wat ik bijvoorbeeld wél denk over de webshop en boerderie. Maar ja, waar zij het niet aan hoeft uit te geven, kan ze het wel doen aan dit soort mannen dingen.
Ze moet het ook gewoon lekker doen hè, ze is verdrietig en ze heeft schijnbaar het geld ervoor over om dan 4 dagen zo ver mogelijk weg te vluchten met die jongen. Maar hij kwam mede door die laatste storie en post van haar zo over als een droopie die dan achter haar aan hobbelt met die telefoon en haar dan filmt terwijl zij rondjes draait in haar zomerjurkje op het strand met een kek muziekje eronder.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:22 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nou ja, dit valt voor mij ook in de categorie "waar doen ze het van?". Nou kan ik bij MW blijven hangen in de financieel comfortabele afkomst, maar ik denk ook weer niet dat haar vader dit soort snoepreisjes bekostigt, wat ik bijvoorbeeld wél denk over de webshop en boerderie. Maar ja, waar zij het niet aan hoeft uit te geven, kan ze het wel doen aan dit soort mannen dingen.
Mijn excuses aan @Weerikier 🙈!quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:38 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ze moet het ook gewoon lekker doen hè, ze is verdrietig en ze heeft schijnbaar het geld ervoor over om dan 4 dagen zo ver mogelijk weg te vluchten met die jongen
Oeps nee, ik bedoelde het sarcastisch en was het helemaal met je eens. Ik vind haar juist zo'n aansteller met dat zogenaamde verdrietige gedoe. Niets zieligs aan die meid hoor! Geschreven woord komt soms helemaal anders over.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:53 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Niet bij mij beginnen met dit soort "hè" berichten en doen alsof ik je bestie Michelle aanval (en ook al zou ik dat wel doen). Ze gaat wat mij betreft eerste klas naar de maan met de halve Brabantse mannelijke bevolking. MB en verdrietig zijn; laat me niet lachen. De vrouw laat een spoor van chaos, 3 gezinnen, met totaal 9 kinderen onder de 9 jaar (?), achter zich en doet vervolgens alsof zij alleen het slachtoffer is.
Ik snap dat wel van oma en tante. Bob is het enige kleinkind/neefje en ze maken voornamelijk leuke momenten met hem mee. Maar houd zulke dingen privé.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:38 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Dan zou de vader van Michelle op dit forum ook niet "The Godfather" mogen worden genoemd (ook niet door moderators). Dat beeld is nergens op gebaseerd, een onaardige bijnaam, en ook wordt de man, zover ik heb gezien, niet genoemd/getagd door Michelle. Dus hij zou hier überhaupt niet besproken mogen worden, net zo min dat de ex-man van JvP besproken mag worden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:40 schreef Donna het volgende:
We gaan niet over op inside info uit Uden. Of van waar/wie dan ook maar.
Waarschijnlijk met Bjorn Borg want ze vlogt alleen als ze een samenwerking met hen heeft.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:02 schreef Loveischocolala het volgende:
En denk mb gaat vloggen ook dus zal ook wel een “samenwerking” bij zitten
Dat klopt volgens mij niet. De broer van Judith heeft toch ook kinderen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:58 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik snap dat wel van oma en tante. Bob is het enige kleinkind/neefje en ze maken voornamelijk leuke momenten met hem mee. Maar houd zulke dingen privé.
Hier ook snel gestopt met junior spelletjes kopen.. uiteindelijk deden ze al heel vroeg met de grote mee en bleven de juniors staan.. soms gewoon met wat minder regels spelen...quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:27 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Onze 7-jarige speelt al een tijd de reguliere versie mee. Ik snap best dat ze niet nu nog een duur (junior) bordspel koopt om vervolgens al snel over te stappen op de reguliere variant.
Mijn excuses ❤️, ik zat teveel in mijn emotie over iemand waarvan ik telkens zeg, dat het me niets doet 🥴.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:58 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Oeps nee, ik bedoelde het sarcastisch en was het helemaal met je eens. Ik vind haar juist zo'n aansteller met dat zogenaamde verdrietige gedoe. Niets zieligs aan die meid hoor! Geschreven woord komt soms helemaal anders over.
Haha, herkenbaar 😉 no problemquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:05 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Mijn excuses ❤️, ik zat teveel in mijn emotie over iemand waarvan ik telkens zeg, dat het me niets doet 🥴.
Bizarste vind ik dat de nieuwe eeuwige liefde dus 4 jaar terug al in de optie bak zat terwijl Bo nog geen 3 is... en toen was ze nog zo hoteldebotel en eeuwige liefde met die ander die zelfs volledig de rol van vader kreeg over de oudste..quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:25 schreef Weerikier het volgende:
Mirthe Buurman is dus serieus nog geen 30 jaar oud en heeft al 3 kinderen van 3 verschillende kerels. En iedere keer is zo'n vent helemaal de grote liefde en laat ze zich binnen de kortste keren zwanger maken. En zo snel als ze komen zo snel kunnen die gasten ook weer het veld ruimen en komt de nieuwe stiefpapa binnen.
En uiteraard...alles uitgebreid op instagram! Stel je voor dat niet de hele wereld weet dat je weer verliefd/zwanger/bevallen/aandachtsgeil bent.
Ja er zijn meer neefjes en nichtjes volgens mijquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij niet. De broer van Judith heeft toch ook kinderen?
Ja maikekd + man van rhoa = dochterquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:08 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Maike gehoord maar ik kijk wel RHoA dus kon de link "opscheppen over geld" leggen. Ik zie bij de laatste post 3 kinderen, waarvan 2 met een plakplaatje op hun gezicht. Ik neem aan dat zij een andere vader (nu ook baby daddy van Floor) en moeder (ex van huidige babby daddy van Maike) hebben? Pffff ... ik houd dit allemaal niet meer bij 🥴.
Ik snapte dus nooit waar de emoties van anderen vandaan kwamen, maar nu dus wel 🥴. En ik ben hier pas twee maanden en had nog nooit van deze mensen gehoord. Ik ga even stilletjes in een hoekje zitten 🙈.quote:
Ik vind haar gewoon een beetje vies. Zou mij niks verbazen als er straks nog een babydaddy 4 wordt gevonden. Ik snap gewoon niet dat je jezelf keer op keer vrijwel direct laat bezwangeren door iemand die je eigenlijk niet kent? Dieptriest ook voor de kinderen als je dat later moet uitleggen. Nee mijn broer en zusje zijn weer van een andere papa...🤐quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:25 schreef Weerikier het volgende:
Mirthe Buurman is dus serieus nog geen 30 jaar oud en heeft al 3 kinderen van 3 verschillende kerels. En iedere keer is zo'n vent helemaal de grote liefde en laat ze zich binnen de kortste keren zwanger maken. En zo snel als ze komen zo snel kunnen die gasten ook weer het veld ruimen en komt de nieuwe stiefpapa binnen.
En uiteraard...alles uitgebreid op instagram! Stel je voor dat niet de hele wereld weet dat je weer verliefd/zwanger/bevallen/aandachtsgeil bent.
Deze babydaddy verschijnt op 2 december voor het eerst op haar insta en 5 mei is ze al 3 maanden zwanger. Doe toch eens een beetje rustig , je hebt al 2 kinderen met 2 verschillende vaders! Maar nu zegt ze in haar laatste post dat deze blijkbaar al tijden in haar dm's rond hing en 2 zomers geleden was hij er ineens.. Jaja.. lekker vaag allemaal.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:19 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon een beetje vies. Zou mij niks verbazen als er straks nog een babydaddy 4 wordt gevonden. Ik snap gewoon niet dat je jezelf keer op keer vrijwel direct laat bezwangeren door iemand die je eigenlijk niet kent? Dieptriest ook voor de kinderen als je dat later moet uitleggen. Nee mijn broer en zusje zijn weer van een andere papa...🤐
Denk toch eens na denk ik bij haar. Zorg eerst voor een stabiele basis, enkele jaren een relatie en laat jezelf toch niet keer op keer bezwangeren.
Wat een gedoe lijkt me dat om zo te moeten leven. Ik volgde eens Monica Geuze, had een dochtertje van en (toen) relatie met een voetballer, hij had daarvoor een zoontje met een influencer en die had een relatie met een andere voetballer, die een zoontje had uit een vorige relatie, en zij kregen ook nog een zoontje. Vier kinderen, drie moeders, twee vaders. Ik ben gestopt ze te volgen, want ik hield het niet meer bij. Die kinderen leken wel continue in een vliegtuig te zitten om tijd met hun vader te kunnen doorbrengen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:11 schreef slowie het volgende:
[..]
Ja maikekd + man van rhoa = dochter
Huidige man maikekd + @:tessdewi = zoon
Maikekd + huidige man = jongste zoon (blond haar)
Als vent is het toch ook een beetje raar om iemand in een relatie dm's te gaan sturen en dit te blijven doen terwijl er een kind aan komt 🤔 zou voor mij een rode vlag zijn dat hij de mindset "alles kan stuk" heeft..quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:26 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Deze babydaddy verschijnt op 18 december voor het eerst op haar insta en 5 mei is ze al 3 maanden zwanger. Doe toch eens een beetje rustig , je hebt al 2 kinderen met 2 verschillende vaders! Maar nu zegt ze in haar laatste post dat deze blijkbaar al tijden in haar dm's rond hing en 2 zomers geleden was hij er ineens.. Jaja.. lekker vaag allemaal.
En vies idd! Dat is het juiste woord.
Jezus echt?! Wat een ontzettend domme doos en een boterletter van een vent zeg!quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als vent is het toch ook een beetje raar om iemand in een relatie dm's te gaan sturen en dit te blijven doen terwijl er een kind aan komt 🤔 zou voor mij een rode vlag zijn dat hij de mindset "alles kan stuk" heeft..
Daarbij woonde hij toen nog in dubai en was ze pas 2x daarheen geweest toen ze zwanger werd.. dus ze kende elkaar vooral online en 2x in het echt voor ze bezwangerd werd
Dat zijn heel wat bedragen; ik had er weleens over gehoord (bijvoorbeeld Marketingvrouw) maar ik kan me er werkelijk waar niets bij voorstellen. Het lijkt mij ook geen bedragen die je elke maand kan verwachten, naast een hele financiële administratie bijhouden, belastingaangiften én een gedegen spaarpotje (niet de Judith manier) hebben. Veel geregel en stress, zou er niet aan moeten denken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:34 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Ik heb een tijd bij een bedrijf gewerkt wat influencers inzette voor gun marketing.
Zo’n 5 jaar geleden kostte 1 post bij laviesanne 4500 euro en een storiereeks van 3 stories rond de 3000.
Dat is 5 jaar geleden, dus daar is ongetwijfeld het nodige bijgekomen. En als je dan ziet hoeveel reclame mw maakt en tel daar dan ook nog eens JN bij op, daar kan je wel een vliegticket van betalen hoor.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij niet. De broer van Judith heeft toch ook kinderen?
Ouders ook maar ook daarvoor geldt: anderen zien jouw kind niet als wandelend wonder. Houd je adoratie voor je kind gewoon bij jezelf.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:52 schreef Harper het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
Nou ja, dan nog steeds kunnen opa en oma idolaat van hun kleinkinderen zijn. Maar zet dat niet op social media.
Mijn schoonouders zijn ook zo. Alles wat onze kinderen doen is helemaal geweldig, ze kunnen niks verkeerd doen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:52 schreef Harper het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
Nou ja, dan nog steeds kunnen opa en oma idolaat van hun kleinkinderen zijn. Maar zet dat niet op social media.
Hier is een ander kleinkind het wonderkind 🤯 als 1 van mijn kinderen iets verteld krijgen ze als reactie iets wat het andere kleinkind heeft meegemaakt.. bv de vraag "hadden jullie ook toetsweek?" En ze dan ja zeggen komt "o ... had ook toetsweek en dat ging zo...." of "opa ik heb een nieuwe fiets" opa: "o .... heeft ook laatst een nieuwe fiets gekregen "quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zijn ook zo. Alles wat onze kinderen doen is helemaal geweldig, ze kunnen niks verkeerd doen.
Gelukkig hebben ze geen sociale media 🙈.
Ergens is het aandoenlijk, soms erger ik me er echt kapot aan 😅.
Zo ging dat hier ook, J kan kruipen ooo dat kan L allang (en L was 2mnd ouder), al snel meer geen mijlpalen gedeeld dat zagen ze vanzelf 😏quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hier is een ander kleinkind het wonderkind 🤯 als 1 van mijn kinderen iets verteld krijgen ze als reactie iets wat het andere kleinkind heeft meegemaakt.. bv de vraag "hadden jullie ook toetsweek?" En ze dan ja zeggen komt "o ... had ook toetsweek en dat ging zo...." of "opa ik heb een nieuwe fiets" opa: "o .... heeft ook laatst een nieuwe fiets gekregen "
Mijn kinderen zijn nu op leeftijd dat het hen begint te irriteren 🤷
Ik volg eigenlijk voornamelijk Amerikaanse huisvrouwen vloggers op Youtube maar daar zie ik "hele doodnormale gezinnen van één vlog-mama haar inkomsten leven, waarbij papa zijn baan heeft kunnen opzeggen". Dus dat zal, vraag ik me af, hier ook meer inkomsten generen dan bijvoorbeeld Instagram.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:02 schreef Loveischocolala het volgende:
En denk mb gaat vloggen ook dus zal ook wel een “samenwerking” bij zitten
Nee hoor, ze heeft nog een broer met kinderen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:58 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik snap dat wel van oma en tante. Bob is het enige kleinkind/neefje en ze maken voornamelijk leuke momenten met hem mee. Maar houd zulke dingen privé.
Heftig allemaal zeg, is er al een go fund me gestart?quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Poeh, Sanneke krijgt wel echt veel voor haar kiezen! Kind ziek, verloofde ziek. Moeder niet kunnen zien want moeder is verstandiger dan Sanneke die vrolijk naar de familie van Dion ging terwijl ze buikgriep had.
Slachtoffer van het leven hoor. Ik ga een kaarsje voor haar branden.
Nog niet, maar daar kunnen we natuurlijk op wachten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Heftig allemaal zeg, is er al een go fund me gestart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |