Dat is ook zo. Zij is zieker dan ziek.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:04 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik vind het enorm vervelend dat ze deze aandoening heeft, maar ze geeft mij wel het gevoel dat ze heel graag triggert en ook heel graag blijft triggeren, vervolgens zegt dat ze niet wil triggeren maar toch met de trigger blijft triggeren. Het valt me trouwens nog mee dat ze met dat gewicht überhaupt energie heeft om iets te ondernemen.
En dat ondanks dat Debbie offline is 🫣😆quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Bijna 1,5 topic vol tijdens kerst. Het brengt wat teweeg zeg die fluflu’s
Geen idee wie deze mensen zijn, maar een tafel vol met mensen en lekker eten ziet er gezellig uit.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:53 schreef Earring het volgende:
Buddenbruckjes
Oma Astrid ziet er goed uit
Ze leest hier vast mee, denk dat ze snel weer wat postquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En dat ondanks dat Debbie offline is 🫣😆
En AM haha.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hoho en ondanks dat AM offline is 😉. Grappig trouwens dat ik haar al bijna vergeten was, terwijl ze anders 100x per dag voorbij komt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Rapporteren maar weer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:37 schreef Liesv88 het volgende:
Pascal moet weer even haar gewicht benoemen. Zuchtttt.
En alweer maximaal gejankt. En dat voor iemand die niet zo goed kan janken aldus haarzelf 🤦🏼♀quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:35 schreef Cattolica het volgende:
Michelle is in Dubai. Sinds dat ik haar volg, is ze nog geen maand aaneengesloten thuis geweest. Nou ja, ik hoop dat ze lekker samen genieten en dat de kinderen de komende week niet gepost worden.
Haar zus is ook zo qua kadootje geven boven niveau. Zal de hele familie soms zo zijn? Zal me niks verbazenquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:27 schreef WinnieWana het volgende:
B van Judith krijgt een spel voor 8 plus. Misschien is het spel prima te spelen voor een 6 jarige maar bij haar moet en zal hij altijd boven zijn eigen leeftijd spelen/zijn.
Ja bizar verhaal. Verdrietig ook.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:17 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik volgde een vrouw en haar man, geen influencers, getrouwd, 4 kinderen, woonde comfortabel in het buitenland, lieten daar een huis bouwen. Op een dag raakt hij compleet onverwacht in coma, wordt na een tijdje overgebracht naar Nederland, komt daar te overlijden en de vrouw besluit hier te blijven. Enorm onvoorstelbaar verdrietig, maar de vrouw is nog geen dag van Instagram geweest en blijft (de kinderen) posten zoals altijd. Ik kijk ernaar en denk, ik hoor dit, en andere dingen, allemaal niet te weten over wildvreemde mensen. Het blijft ongelovelijk hoe mensen "hun halve leven" op Instagram plaatsen.
En maximaal handjes vasthouden met Wolfjequote:Op vrijdag 26 december 2025 21:41 schreef proud_mami het volgende:
[..]
En alweer maximaal gejankt. En dat voor iemand die niet zo goed kan janken aldus haarzelf 🤦🏼♀
En business class vliegen kost ook een aardige duitquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:52 schreef Iris2.0 het volgende:
Wat heeft Mies ook altijd hotelkamers waar je u tegen zegt. Weten jullie wat zoiets kost.. Soms denk ik echt zou dat geld nooit eens op zijn. Begin haar een beetje irritant te vinden. Als je goed nagaat hoe kun je zooo snel ineens met iemand weer helemaal aan zijn. Kan je dan niet even alleen zijn...
Zou me niet verbazen. Zo snel als fluflu’s kunnen…quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:58 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Heeft Sanne ook een nieuwe liefde?
Ze deden ooit mee met ‘een huis vol’quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:24 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Geen idee wie deze mensen zijn, maar een tafel vol met mensen en lekker eten ziet er gezellig uit.
Dan krijg je terugkoppeling dat het niet in strijd met de regels isquote:
Ik snap nooit zo goed dat ze daar dan op gaan hinten maar o wee als je er naar vraag... pfff beetje interessant lopen doen 🤦♂️ zeg gewoon dit is hem ofzo...quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:58 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Heeft Sanne ook een nieuwe liefde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |