abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219602946
Buddenbruckjes
Oma Astrid ziet er goed uit
pi_219603178
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:01 schreef LeSage het volgende:

[..]
Wil je dit gewoon niet meer doen? Steeds breekt er een stukje van mijn Brabantse hart ;( :P
Excuus! Ik zal je er niet meer aan herinneren 🫣
pi_219603219
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:08 schreef Weerikier het volgende:
Malle Ellen heeft er nu haar hele content van gemaakt dat ze gescheiden is maar nog fan-tas-isch met haar ex omgaat. Loopt in dr badjas zijn huis en slaapkamer in en filmt hem in bed.
Wat een tenenkromende reel weer. Echte weirdo die vrouw.
En die ex-vent doet gezellig mee aan het toneelspelletje. Net zo koekoek.
pi_219603291
quote:
Malle Ellen heeft er nu haar hele content van gemaakt dat ze gescheiden is maar nog fan-tas-isch met haar ex omgaat. Loopt in dr badjas zijn huis en slaapkamer in en filmt hem in bed.
Die is echt niet goed hoor 😱
Dat die ex het ook prima vind om zo online gegooid te worden
pi_219603403
1
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:20 schreef Nomofobisch het volgende:
Kom net een wannabe fluflu tegen die ook in het straatje DBM, Elisejoanna en laurakemeling valt. Ene samantha.hofma, volgt iemand hier haar al? Als we het dan hebben over volgers en hartjes willen winnen over de rug van je overleden kind 🥲 Niet te zuinig, elke foto en detail openbaar gedeeld, inclusief #
Ik ging even spieken, maar wat een heftig verhaal 😱
pi_219603675
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
✋️ hier heerlijk gegourmet... en als ik zo rondkijk online vele mensen met mij
En wij ook! Niks mis mee. En voor iedereen leuk en gezellig. Van pake tot kleinzoons.
pi_219603705
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 17:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
1
[..]
Ik ging even spieken, maar wat een heftig verhaal 😱
Tuurlijk wel heftig maar om dat zo openbaar te delen. Met alle beelden en details erbij. Kindje aan de beademing en overleden. En dan die ### erbij. Alles voor de likes.🥲
pi_219604144
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 18:15 schreef Nomofobisch het volgende:

[..]
Tuurlijk wel heftig maar om dat zo openbaar te delen. Met alle beelden en details erbij. Kindje aan de beademing en overleden. En dan die ### erbij. Alles voor de likes.🥲
Dat snap ik ook niet. Ik zou dit gewoon prive houden
pi_219604300
Nou, lindaopcuracao leest hier ook mee 🥴 want ze zegt zojuist dat ze haar account gaat omzetten in een bedrijf en haar man een doorstart gaat maken met zijn investeringsaccount. Zij en haar man "willen anderen inspireren en motiveren om hun leven anders te gaan inrichten en te leven".

Nee, Linda, je wilt "gebakken lucht" aan mensen gaan verkopen en misschien kun je dan ook beter een hopi meer enthousiasme in je content brengen, want van al dat geklaag raakt niemand geïnspireerd.
pi_219604381
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Pfff wordt het wéér een topic met ‘zij heeft de schuld! Nee, zij is fout/zielig/uitgekookt! Hij had iets moeten zeggen/had wel-niet niet aanwezig moeten zijn!’

Ik ben dat gehak en geanalyseer en ‘ik vind dat’ en ‘jij zei toen dit’ op/over de ex-poly zo uitgekauwd. ‘Men’ wordt het niet eens. Waarom dan toch topics vol hiermee blijven vullen?
Eens! Het is idd uitgekauwd en al 7 x herkauwd inmiddels, next aub. Maar ja, AM is offline dus er is sowieso niet zo veel om over te roddelen 🤦🏼♀
pi_219604417
Pascal moet weer even haar gewicht benoemen. Zuchtttt.
pi_219604702
Zou oes Miesje eigenlijk zelf haar insta doen? Of heeft ze dat uitbesteed aan een van de liefsten?
pi_219604719
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 19:57 schreef Xmuis het volgende:
Zou oes Miesje eigenlijk zelf haar insta doen? Of heeft ze dat uitbesteed aan een van de liefsten?
Volgens mij beheert ze die zelf.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219604731
Ik snap juist niet dat sommige zo vallen over het feit dat Koen en Jacqueline samen zijn. Alsof zij ook opnieuw gepresenteerd moeten worden als Setje. Van oeh zien we nou Koen zn arm op de foto? Ze wáren al een stel he. Alleen Michelle ging uit de poly. Nou die is weer maximaal verliefd op kneedgummetje Tim. Dus eind goed al goed.
pi_219604892
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 19:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat snap ik ook niet. Ik zou dit gewoon prive houden
Ik volgde een vrouw en haar man, geen influencers, getrouwd, 4 kinderen, woonde comfortabel in het buitenland, lieten daar een huis bouwen. Op een dag raakt hij compleet onverwacht in coma, wordt na een tijdje overgebracht naar Nederland, komt daar te overlijden en de vrouw besluit hier te blijven. Enorm onvoorstelbaar verdrietig, maar de vrouw is nog geen dag van Instagram geweest en blijft (de kinderen) posten zoals altijd. Ik kijk ernaar en denk, ik hoor dit, en andere dingen, allemaal niet te weten over wildvreemde mensen. Het blijft ongelovelijk hoe mensen "hun halve leven" op Instagram plaatsen.
pi_219604904
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 20:17 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik volgde een vrouw en haar man, geen influencers, getrouwd, 4 kinderen, woonde comfortabel in het buitenland, lieten daar een huis bouwen. Op een dag raakt hij compleet onverwacht in coma, wordt na een tijdje overgebracht naar Nederland, komt daar te overlijden en de vrouw besluit hier te blijven. Enorm onvoorstelbaar verdrietig, maar de vrouw is nog geen dag van Instagram geweest en blijft (de kinderen) posten zoals altijd. Ik kijk ernaar en denk, ik hoor dit, en andere dingen, allemaal niet te weten over wildvreemde mensen. Het blijft ongelovelijk hoe mensen "hun halve leven" op Instagram plaatsen.
Ohja, zij kwam ook eens gesponsord (!!!) bij mij voorbij. Brrr
pi_219605067
Die Rosanne van Hemert heeft ook een lekker onnatuurlijk kleurtje zo naast de rest van haar gezin 🙈
pi_219605069
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 20:18 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Ohja, zij kwam ook eens gesponsord (!!!) bij mij voorbij. Brrr
Ja, ik had al zoiets begrepen "dat ze gesponsord rond ging" en het heeft haar duizenden volgers opgeleverd. Ik volgde haar en haar man daarvoor al, gewoon uit "leuk gezin in het buitenland". Helemaal viraal is ze gegaan. De alarmbellen kerstbellen gaan toch af, als je dat ziet?!
pi_219605333
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar misschien wil ze Tim nog helemaal niet naar buiten brengen, dat kan toch en het kan toch ook dat ze verdrietig is omdat deze kerst zo anders is dan voorheen, ook al is er nu een andere man.

ik denk ook dat Tim er gewoon bij is, so what, dat hoeft ze toch niet te benoemen of ze hoeft zich toch niet op allerlei kerstmarkten en tuincentra per ongeluk op de foto te laten zetten.
Maar ze heeft Tim al lang en breed naar buiten gebracht? Maar echt al tig keer volledig in beeld en foto’s van hun samen? Dus nee, dat zal de reden niet zijn.
Ik gok dat ze het doet voor aandacht 😉
pi_219605353
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:56 schreef Nomofobisch het volgende:
Die post van Mirthe, met die overdreven liefdesverklaring 😂 4 jaar geleden? Die middelste is nog niet eens 3 dus wat bedoelt ze 4 jaar geleden? Je zou maar zo trots zijn op je derde babydaddy dat je er een uitgebreide verantwoording over moet schrijven 😝
Iemand die zooo knap is ook net zo'n mooi innerlijk heeft. Je ziet toch van mijlen ver dat het een zachtgekookt ei is. Sorry irritaties richting Mirthe en Bas in lalaland, instaperfect kan niet instaperfecter dan daar hoor brrr
pi_219605366
quote:
Zij is zó vol van zichzelf, dat ik écht denk dat ze oprecht zo is, als dat ze zich laat zien. Dit is geen rage-bait meer. Ook denk ik (aanname) niet dat ze ooit een samenwonend stel zijn geweest, maar dat ze toevallig bij elkaar in de buurt wonen en samen een kind hebben. Hij doet mee, zoals alle anderen die we "als goedzakken" op beeld voorbij zien komen.
pi_219605405
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 17:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En die ex-vent doet gezellig mee aan het toneelspelletje. Net zo koekoek.
Maar dit snap ik echt bij zoveel van die fluflu kerels niet. Zijn het niet gestoorde diagnoses, privé dingen van de kids of met een rendier pak aan in filmpjes. Heel bijzondere type mannen zijn het.
pi_219605487
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 19:37 schreef Liesv88 het volgende:
Pascal moet weer even haar gewicht benoemen. Zuchtttt.
Ik vind het enorm vervelend dat ze deze aandoening heeft, maar ze geeft mij wel het gevoel dat ze heel graag triggert en ook heel graag blijft triggeren, vervolgens zegt dat ze niet wil triggeren maar toch met de trigger blijft triggeren. Het valt me trouwens nog mee dat ze met dat gewicht überhaupt energie heeft om iets te ondernemen.
pi_219605554
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 20:52 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Iemand die zooo knap is ook net zo'n mooi innerlijk heeft. Je ziet toch van mijlen ver dat het een zachtgekookt ei is. Sorry irritaties richting Mirthe en Bas in lalaland, instaperfect kan niet instaperfecter dan daar hoor brrr
Ik denk dat 'zacht gekookt ei' Mirthe haar type is en dat is natuurlijk prima.
Qua uiterlijk niks mis mee, al is t mijn type niet.
En ik vraag me af hoe hij er in t echt uitziet, want Mirthe zet zichzelf ook altijd dusdanig op de foto dat je haar niet herkent als ze eens normaal op de foto/video staat 🙈
pi_219605591
Bijna 1,5 topic vol tijdens kerst. Het brengt wat teweeg zeg die fluflu’s :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')