abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219597357
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 09:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
Tja jij mag vinden en denken wat je wilt, ik zie het anders. Ik vind niet dat ze slachtoffer speelt, vind dat ze de schouders er prima onderzet en doorgaat. Waar anderen dagenlang in bed blijven huilen. Ze is er voor de kindjes) ja met hulp maar dat hebben er zoveel)
Ze gaat met ze naar de ijsbaan, is samen met ze.
Wij weten niet wat er is gebeurd mbt de scheiding, maar dat het niet makkelijk is lijkt me duidelijk.
Ik zie een vrouw die haar best doet, niemand daarmee kwaad doet. Ze doet het op haar manier.
Dat jij en ik het waarschijnlijk anders zouden doen is prima, niet iedereen is hetzelfde.
En dat zij het als content gebruikt houden we met ons allen zelf stand, als wij ontvlogen en het niet meer over haar hebben verdiend zij er geen bakken geld mee.
Soms vraag ik me af of jij Iris zeilstra bent die met een andere Friese naam hier het opneemt voor haar ‘bestie ‘ waar ze nog nooit thuis geweest is haha
pi_219597439
quote:

[..]

Ik zie een vrouw die haar best doet, niemand daarmee kwaad doet.
Doet ze wel natuurlijk hè... Wat doe je je kinderen aan om eerst je driehoeksverhouding en daarna de scheiding en nieuwe lover zo publiek tentoon te stellen. Ik vind dat ze haar kinderen daar zeker wel kwaad mee doet.
pi_219597484
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 09:10 schreef Babbelaertje het volgende:
Het had MW gesierd als ze inderdaad de kerst met haar kinderen had gevierd in plaats van alweer de nieuwe liefde erbij.
En op Instagram weer de veren en medelijden vragen met haar post dat het zo zwaar is kerstavond met de kinderen “lastminute” nog vanalles kopen en regelen helemaal alleen voor de gourmet.
Zou Tim nog niet zijn goedgekeurd door the godfather omdat de kerst niet met hun gevierd word?
Gelukkig savonds wel als vanouds aan een hellofresh pasta met de liefde.
Nu lekker bijkomen in Dubai samen en de klaver maximaal missen en maximaal janken.
Ben benieuwd naar alle mooie teksten over hoe zwaar het is in Dubai “die dagen horen er ook bij”
Maar even eerlijk; in de post van het gourmetten lees ik werkelijk nergens dat ze het zwaar vond, ze had voor haar een perfecte avond schrijft ze, ik zie het woord genieten en samen.
Waar staat dan dat ze het zwaar heeft?
Het was anders dan anders maar volgens mij hebben ze een fijne avond gehad.
Maar blijkbaar lees ik het anders dan de rest.
pi_219597516
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:09 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Doet ze wel natuurlijk hè... Wat doe je je kinderen aan om eerst je driehoeksverhouding en daarna de scheiding en nieuwe lover zo publiek tentoon te stellen. Ik vind dat ze haar kinderen daar zeker wel kwaad mee doet.
Tsja denk niet dat zij als enige van de drie hier debet aan is.
Maar dat het voor de kinderen allemaal teveel is ben ik met je eens.
Ik zou persoonlijk ook niet gelijk aan een nieuwe relatie beginnen. En dat vind ik ook bij jvp en Koen.
Had gewoon allemaal een tijdje rust genomen, verwerken en niet gelijk hup weer verder.
En tuurlijk verliefdheid tegenhouden is moeilijk maar in dit geval hadden de kindjes op 1 moeten staan( altijd trouwens)
pi_219597626
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:02 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Soms vraag ik me af of jij Iris zeilstra bent die met een andere Friese naam hier het opneemt voor haar ‘bestie ‘ waar ze nog nooit thuis geweest is haha
Tsja dat is ook zo'n dooddoener hier bij sommigen, ben jij een vriendin? Ben jij Iris.
Nee dat ben ik niet, ik heb een andere mening over Mb en daar hoef ik mij niet voor te verantwoorden.
Als je hier je kop boven het maaiveld uitsteekt is het gelijk pats boem erboven op.
Ik heb me heel lang afzijdig gehouden wat mb betreft maar dacht; ik ben ook gek, waarom moet iedereen met elkaar meepraten en ben ik bang voor de reacties die ik krijg als ik er anders over denk.
Ga ik niet meer doen, en iemand die zich aan mijn mening ergert moet maar doorscrollen.
Ik verwoord netjes mijn mening en probeer altijd om een ander niet te kwetsen.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 10:32:55 #131
184769 crew  Deisyy
pi_219597732
quote:

[..]
Iedereen heeft recht op zijn mening, hoeft diegene nog niet vergeleken te worden met een bestie haha
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219597734
Die kerstbrunch bij Milou, dat is toch niet alleen voor hun gezin mag ik hopen?😳 Zoooo veel eten 😵💫 En zo veel cadeaus onder de boom ook 😔 Blij dat mijn kinderen nu ouder zijn en het niet meer ‘hoeft’, zelfs boodschappen doen is al moeilijk. Sinterklaas én kerst cadeaus waren gewoon onmogelijk geweest
pi_219597816
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:32 schreef Mallorcameisje het volgende:
Die kerstbrunch bij Milou, dat is toch niet alleen voor hun gezin mag ik hopen?😳 Zoooo veel eten 😵💫 En zo veel cadeaus onder de boom ook 😔 Blij dat mijn kinderen nu ouder zijn en het niet meer ‘hoeft’, zelfs boodschappen doen is al moeilijk. Sinterklaas én kerst cadeaus waren gewoon onmogelijk geweest
Ik vind het bij heel veel fluflus overdreven hoeveel er wordt gegeven.
Kerst en sinterklaas, ik heb het nooit gedaan.
En dan nog verjaardagen erbij.
Er zijn belangrijkere dingen dan cadeaus toch?
pi_219597825
quote:

[..]
Tja jij mag vinden en denken wat je wilt, ik zie het anders. Ik vind niet dat ze slachtoffer speelt, vind dat ze de schouders er prima onderzet en doorgaat. Waar anderen dagenlang in bed blijven huilen. Ze is er voor de kindjes) ja met hulp maar dat hebben er zoveel)
Ze gaat met ze naar de ijsbaan, is samen met ze.
Wij weten niet wat er is gebeurd mbt de scheiding, maar dat het niet makkelijk is lijkt me duidelijk.
Ik zie een vrouw die haar best doet, niemand daarmee kwaad doet. Ze doet het op haar manier.
Dat jij en ik het waarschijnlijk anders zouden doen is prima, niet iedereen is hetzelfde.
En dat zij het als content gebruikt houden we met ons allen zelf stand, als wij ontvlogen en het niet meer over haar hebben verdiend zij er geen bakken geld mee.
Niemand zegt dat ze niet haar best doet. De keuze die zij maakt worden hier genoemd. En dat zijn keuzes die ten koste gaan van de kinderen. Je vergelijkt weer appels met peren. Grappig dat je de nuance alleen maar bij mevrouw Walkwolf hebt.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 10:44:05 #135
184769 crew  Deisyy
pi_219597889
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:39 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Niemand zegt dat ze niet haar best doet. De keuze die zij maakt worden hier genoemd. En dat zijn keuzes die ten koste gaan van de kinderen. Je vergelijkt weer appels met peren. Grappig dat je de nuance alleen maar bij mevrouw Walkwolf hebt.
Maar het lijkt alsof Mies elke keer overal de schuld van krijgt., terwijl die andere wolf in schaapskleren (Jacq) en Koen er net ze debet aan zijn.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219597965
quote:
Ik kijk zelden bij Milou. En als ik bij haar kijk zie ik altijd eten. Haar kinderen eten meer, veel ongezonde dingen ook, dan ik. Zo onnodig.
pi_219598063
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar het lijkt alsof Mies elke keer overal de schuld van krijgt., terwijl die andere wolf in schaapskleren (Jacq) en Koen er net ze debet aan zijn.
Nog een verschil. Mies hangt hele verhalen op en deelt sneren uit. De andere twee zwijgen. En dat is waar al dit schrijven vandaan komt.
Want dat is toch de basis van het hier mogen schrijven. Reageren op wat we lezen? Dat zou jij als mod toch juist moeten weten?
pi_219598098
quote:

[..]
JvP gaat ook nog wel een keer door de mand vallen. Zieltjes winnen door te zeggen en doen alsof haar kinderen nu prio zijn. Haar kinderen hadden altijd haar prio moeten zijn. Niet het gezin van MB en KB. Op naar de 8e woonplek. Lekker stabiel. Maar ze heeft wat ze wilde.
pi_219598173
Maar de relatie tussen Jacqueline en Koen is toch niet nieuw?
Michelle heeft zich in een nieuwe relatie gestort, Jacqueline en Koen waren al bij elkaar. Als het met 3 niet werkt, betekent niet dat het tussen 2 van de 3 niet werkt.
Ik heb juist het gevoel dat Jacqueline en Koen het iets rustiger aan doen dan Michelle. Maar goed, dat is enkel gebaseerd op t feit dat zij minder delen erover.

Ze hebben er allemaal aandeel in gehad dat de schone schijn is opgehouden, dat hadden ze allemaal niet moeten doen vind ik. Maar Michelle is (samen met Iris) diegene die steeds kleine hints dropt en speculaties in de hand werkt.

Het zou me bij Milou niet verbazen als doe brunch en cadeaus alleen voor t gezin zouden zijn, maar ik mag hopen dat er meer mensen aanschoven🙈.
Ik vind dat ze daar met specialere gelegenheden of uitjes sowieso altijd heel veel eten.
pi_219598209
Ik zag op een van die stories van Milou een ander kindje in beeld, dus het lijkt erop dat ze gasten hadden met de brunch. Voor 2 volwassenen en 3 kinderen zou dat echt een absurde hoeveelheid eten zijn geweest.
pi_219598218
quote:
Zal misschien met die bestie drielingmoeder zijn? Anders is het wel weg veel allemaal
pi_219598241
quote:

[..]
Nou ik zie hier in dit topic toch echt wel een tweedeling hoor waarin beide kanten schuld en dergelijke wordt toegeschoven. Ik vind bovenstaande ondertussen wel een beetje onzin.
pi_219598340
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar de relatie tussen Jacqueline en Koen is toch niet nieuw?
Michelle heeft zich in een nieuwe relatie gestort, Jacqueline en Koen waren al bij elkaar. Als het met 3 niet werkt, betekent niet dat het tussen 2 van de 3 niet werkt.
Ik heb juist het gevoel dat Jacqueline en Koen het iets rustiger aan doen dan Michelle. Maar goed, dat is enkel gebaseerd op t feit dat zij minder delen erover.

Ze hebben er allemaal aandeel in gehad dat de schone schijn is opgehouden, dat hadden ze allemaal niet moeten doen vind ik. Maar Michelle is (samen met Iris) diegene die steeds kleine hints dropt en speculaties in de hand werkt.
Eens. Het contrast tussen de content van Michelle en die van Jacqueline en Koen is groot. Het is geen wedstrijd. We hoeven geen scheidsrechter te zijn en partij te kiezen voor de ene of de andere kant.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219598508
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:10 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Nou ik zie hier in dit topic toch echt wel een tweedeling hoor waarin beide kanten schuld en dergelijke wordt toegeschoven. Ik vind bovenstaande ondertussen wel een beetje onzin.
Ze hebben er met z’n drieën een puinhoop van gemaakt. Alleen op insta gaan ze er verschillend mee om. MB gooit er vooral veel drama in, KB houdt zich koest en JvP hangt het heilige boontje uit.
pi_219598872
Michelle is m.i. al een hele tijd een narratief aan het creëeren waarbij ze gisteravond "moody zwart-wit semi betraande onscherpe foto's" plaatst met een "het valt allemaal niet mee, maar ik doe het toch maar even verhaal", waarbij ze veel woorden gebruikt, maar feitelijk niets zegt. En die post had binnen het uur 7500 duimpjes omhoog en een overdaad aan hartjes (onder de riem). Wanneer zegt ze wel iets? Het zijn vaak one-liners met een semi-dramatische of emotionele ondertoon én hoppa, een samenwerking. Zelfs het afdoen van haar trouwring was heel wat, jeweetwel de herinnering enzo, máár gelukkig was daar huppeldepup juwelier met een ring voor de kale plek op haar vinger. Refereert naar het leuk hebben met iemand, tegen haar gevoelens aan het vechten is, alleen zijn met Sinterklaas en Kerst naar beelden met met het vieren, met haar kinderen, van Sinterklaas en Kerst, naar haar nieuwe lover half tonen (hey you), in de wij-vorm praten terwijl ze doet alsof ze alleen is, zijn spullen ophalen in Knokke en met hem naar Spanje en Dubai gaan. Ik zie het met een half oog voorbij komen maar de hang naar controversieel zijn, is Michelle niet vreemd.

Het kan me werkelijk niet schelen wie met wie wat doet, en hoeveel schaapskleren Jacqueline draagt en hoeveel rimpels Koen erbij heeft gekregen; de hele trio is zó saai als het maar zijn kan. Maar Michelle is degene in de meest comfortabele financiële positie, en zij zal ook nooit anders gewend zijn geweest, maar er is hier maar één slachtoffer in de poly en dat is zij. Koen en Jacqueline zouden er goed aan doen om gewoon, met hun 7 kinderen, de luwte op te zoeken en niet meer hun geld te verdienen via social media.
pi_219598993
Mies is niet heilig, maar jvp ook niet. Die is uitgekookter dan je denk.

Denk dat ze alle 3 issues hebben. Heb me door de laatste 2 podcast heen geworsteld. Maar wat mies liet doorschemeren is dat Koen ook niet helemaal okayisch was. Blijft allemaal speculeren natuurlijk, denk dat ze dat ook graag wil want; volgers en binden aan die podcast.

Het is natuurlijk Maximaal aandikken en overdrijven. Maar goed.. mijn inziens word MW erg hard aangepakt.
pi_219599059
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:58 schreef lila01 het volgende:
Het zou ook kunnen dat MW Tim met Kerst even buiten beeld houdt, omdat het gevoelig ligt bij zijn ex en kinderen.
Het zou respectvol geweest zijn als JvP haar 'schatzi' foto voor zichzelf had gehouden.
pi_219599150
quote:

[..]
Haha alleen kan Iris geen fatsoenlijke Nederlandse zin uit haar keeltje krijgen.
pi_219599173
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:54 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Nog een verschil. Mies hangt hele verhalen op en deelt sneren uit. De andere twee zwijgen. En dat is waar al dit schrijven vandaan komt.
Want dat is toch de basis van het hier mogen schrijven. Reageren op wat we lezen? Dat zou jij als mod toch juist moeten weten?
JvP speelt de lieve leuke moeder maar is ondertussen geen haar beter vind ik.
pi_219599296
Pfff wordt het wéér een topic met ‘zij heeft de schuld! Nee, zij is fout/zielig/uitgekookt! Hij had iets moeten zeggen/had wel-niet niet aanwezig moeten zijn!’

Ik ben dat gehak en geanalyseer en ‘ik vind dat’ en ‘jij zei toen dit’ op/over de ex-poly zo uitgekauwd. ‘Men’ wordt het niet eens. Waarom dan toch topics vol hiermee blijven vullen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')