abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219601864
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 09:10 schreef Babbelaertje het volgende:
Het had MW gesierd als ze inderdaad de kerst met haar kinderen had gevierd in plaats van alweer de nieuwe liefde erbij.
En op Instagram weer de veren en medelijden vragen met haar post dat het zo zwaar is kerstavond met de kinderen “lastminute” nog vanalles kopen en regelen helemaal alleen voor de gourmet.
Zou Tim nog niet zijn goedgekeurd door the godfather omdat de kerst niet met hun gevierd word?
Gelukkig savonds wel als vanouds aan een hellofresh pasta met de liefde.
Nu lekker bijkomen in Dubai samen en de klaver maximaal missen en maximaal janken.
Ben benieuwd naar alle mooie teksten over hoe zwaar het is in Dubai “die dagen horen er ook bij”

😂😂😂

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 26-12-2025 15:33:11 (Aanpassing) ]
pi_219601891
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:41 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Ach fangirl Henrike toch :') :+
Kunnen we hier mee ophouden alsjeblieft!
pi_219601916
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:16 schreef Harper het volgende:
LindaopCuracao is maanden aan het verkondigen/aftellen dat ze kerst in New York gaan vieren. Nu is ze er en klaagt ze steen en been over de kou (terwijl ze nog wel even moet noemen dat het de zevende keer in New York is en ze in een hotel bij Times Square zitten) en deelt ze tig weersvoorspellingen over een zware sneeuwstorm.
Het is een raar en naar mens.
Ik volg haar ook sinds een tijdje, maar voor het feit "dat ze alles heeft wat haar hartje begeert", is het inderdaad één en al klagen wat ze doet. Ze is haar man steeds meer aan het introduceren, die "z'n geld verdient met investeren" en zij komt, denk ik, ook eerdaags met iets om te verkopen. Na de podcast van Tim met AM heeft ze ook een hele post geplaatst "over viraal gaan en de haters die daarop volgen". Ja, eens, het is een raar en naar mens.
pi_219601921
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:46 schreef lila01 het volgende:

[..]
En toch vind ik het leuk om JvP te volgen op Insta.
Het is allemaal rustiger, normaler en minder hysterisch dan bij MW.
Vind ik ook. En beelden van Koen die eindelijk weer eens lacht. Wat moet het vermoeiend zijn om (met) Mies te zijn.
pi_219601958
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:16 schreef Harper het volgende:
LindaopCuracao is maanden aan het verkondigen/aftellen dat ze kerst in New York gaan vieren. Nu is ze er en klaagt ze steen en been over de kou (terwijl ze nog wel even moet noemen dat het de zevende keer in New York is en ze in een hotel bij Times Square zitten) en deelt ze tig weersvoorspellingen over een zware sneeuwstorm.
Het is een raar en naar mens.
Kou is deze tijd van het jaar niet echt een uitzondering.. sneeuw ook niet.
Raar dat ze er dan over gaat klagen.
pi_219601966
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:05 schreef Donna het volgende:
Oh please nee geen aparte topics.
De topics zijn niet voor niks samengevoegd.

Hohoho ~:)
🎅
pi_219601992
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:46 schreef lila01 het volgende:

[..]
En toch vind ik het leuk om JvP te volgen op Insta.
Het is allemaal rustiger, normaler en minder hysterisch dan bij MW.
Toch begrijp ik niks van foto´s van je kinderen met hartjes over hun gezicht. Zoals de kerstfoto.
Waarom? Kijk ons eens een Insta-perfecte kerst hebben, mét respect voor de privacy van mn kinderen?
Deel het dan gewoon niet. Of deel een leuke foto van jezelf.
pi_219602068
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:33 schreef Earring het volgende:

[..]
Vrede op aarde 😇
pi_219602082
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Getrouwd en tijdens haar huwelijk verliefd geworden op MB. Van wat ik hier heb gelezen een tijdje met z’n vieren gerommeld, dus incl. de man van JvP (dit heb ik zelf niet gezien of gelezen bij MB of JvP). Gescheiden om zich direct vol in de poly te storten. En haar kinderen? Die waren op geen enkel moment haar prio. Die sleepte ze inderdaad van gemeubileerd huis naar nieuwbouwhuis naar het huis van MB en KB naar bouwketen naar boerderij naar Centerparcs en nu weer naar een gemeubileerd huis.
Ik vraag me oprecht af. Als biologische vader heb je toch óók de verantwoording dat deze kinderen zoveel mogelijk een vaste woonplek hebben en niet jarenlang heen en weer gesleept worden. Als hij zo'n goede baan heeft en het zich financieel kan permiteren, waarom lijkt het dan alleen op het bordje van JvP te liggen?

Ik vergelijk het bijvoorbeeld met Maria Tailor. Ze woont nu, meen ik, op een vaste plek, maar die heb ik sinds haar einde relatie met "een miljonair" ook meerdere keren verplicht zien verhuizen met haar 2 jonge kinderen.
  vrijdag 26 december 2025 @ 15:52:50 #210
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219602181
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:33 schreef Earring het volgende:

[..]
Vraag het Henrike? Die doet hetzelfde meerdere malen? Of is het hier weer meten met twee maten? ~:)
pi_219602236
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:41 schreef Harper het volgende:

[..]
Toch begrijp ik niks van foto´s van je kinderen met hartjes over hun gezicht. Zoals de kerstfoto.
Waarom? Kijk ons eens een Insta-perfecte kerst hebben, mét respect voor de privacy van mn kinderen?
Deel het dan gewoon niet. Of deel een leuke foto van jezelf.
Precies. Volgens mij staan die kinderen nog op de hele poly hun Instagram, op de "kijk ons een happy samengestelde familie zijn" en nu krijgen ze zo'n lelijk plaatje op hun gezicht. Haal gewoon die kinderen helemaal van social media af en red nu wat er nog te redden valt.
pi_219602352
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:46 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik vraag me oprecht af. Als biologische vader heb je toch óók de verantwoording dat deze kinderen zoveel mogelijk een vaste woonplek hebben en niet jarenlang heen en weer gesleept worden. Als hij zo'n goede baan heeft en het zich financieel kan permiteren, waarom lijkt het dan alleen op het bordje van JvP te liggen?

Ik vergelijk het bijvoorbeeld met Maria Tailor. Ze woont nu, meen ik, op een vaste plek, maar die heb ik sinds haar einde relatie met "een miljonair" ook meerdere keren verplicht zien verhuizen met haar 2 jonge kinderen.
Wat is dan de plicht van een biologische vader? Ze gingen uit elkaar en ze zullen zaken geregeld en afgewikkeld hebben. JvP had eerst een tijdelijke gemeubileerde woning, daarna een prima nieuwbouwhuis. De dozen waren daar nog niet eens uitgepakt toen ze vanuit dat huis in het veel te kleine huis van MB en KB trok. Moet hij dan nu zorgen voor een woning? En wie zegt dat hij zich dat kan permitteren? Dat hij een goede baan heeft zegt natuurlijk niet dat hij voor een tweede woning kan zorgen. JvP is een volwassen vrouw die prima in staat is om er een puinhoop van te maken. Lijkt mij dat ze ook prima in staat is om haar puinhoop weer op te ruimen. En als het echt niet anders kan neem ik aan dat de vader zijn kinderen een volledig thuis biedt in zijn huis.
En ze hebben een co-ouderschap, dus de zorg ligt sowieso niet alleen op JvP haar bordje.
Ik wil blijven.
pi_219602358
Malle Ellen heeft er nu haar hele content van gemaakt dat ze gescheiden is maar nog fan-tas-isch met haar ex omgaat. Loopt in dr badjas zijn huis en slaapkamer in en filmt hem in bed.
Wat een tenenkromende reel weer. Echte weirdo die vrouw.
pi_219602411
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat is dan de plicht van een biologische vader? Ze gingen uit elkaar en ze zullen zaken geregeld en afgewikkeld hebben. JvP had eerst een tijdelijke gemeubileerde woning, daarna een prima nieuwbouwhuis. De dozen waren daar nog niet eens uitgepakt toen ze vanuit dat huis in het veel te kleine huis van MB en KB trok. Moet hij dan nu zorgen voor een woning? En wie zegt dat hij zich dat kan permitteren? Dat hij een goede baan heeft zegt natuurlijk niet dat hij voor een tweede woning kan zorgen. JvP is een volwassen vrouw die prima in staat is om er een puinhoop van te maken. Lijkt mij dat ze ook prima in staat is om haar puinhoop weer op te ruimen. En als het echt niet anders kan neem ik aan dat de vader zijn kinderen een volledig thuis biedt in zijn huis.
En ze hebben een co-ouderschap, dus de zorg ligt sowieso niet alleen op JvP haar bordje.
Dit. Het opgeven van dat nieuwbouwhuis was heel dom, en het begin van alle verhuis-ellende.
pi_219602437
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een puinhoop, dat is wat het is.
pi_219602443
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:38 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Kou is deze tijd van het jaar niet echt een uitzondering.. sneeuw ook niet.
Raar dat ze er dan over gaat klagen.
Nou inderdaad. Iedereen die een beetje onderzoek doet naar zijn reisbestemming weet dat NYC stervenskoud kan zijn in november/december
pi_219602501
Kom net een wannabe fluflu tegen die ook in het straatje DBM, Elisejoanna en laurakemeling valt. Ene samantha.hofma, volgt iemand hier haar al? Als we het dan hebben over volgers en hartjes willen winnen over de rug van je overleden kind 🥲 Niet te zuinig, elke foto en detail openbaar gedeeld, inclusief #
pi_219602508
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:08 schreef Weerikier het volgende:
Malle Ellen heeft er nu haar hele content van gemaakt dat ze gescheiden is maar nog fan-tas-isch met haar ex omgaat. Loopt in dr badjas zijn huis en slaapkamer in en filmt hem in bed.
Wat een tenenkromende reel weer. Echte weirdo die vrouw.
En dat arme jochie zit alleen tot 10:45 beneden aan zn Lego. Gezellige kerstontbijt met z’n vader!
pi_219602514
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:14 schreef Harper het volgende:

[..]
Dit. Het opgeven van dat nieuwbouwhuis was heel dom, en het begin van alle verhuis-ellende.
Exact. Haar kinderen hadden in dat huis gewoon eigen slaapkamers om vervolgens in Uden met de kinderen van MB en KB op een slaapkamer te moeten. Dat is leuk voor een vakantie. Behalve dat werden ook hun kapsels en kleding aangepast aan de bollens. En dat allemaal omdat hun moeder het leven van iemand anders wilde.
Ik wil blijven.
pi_219602544
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:05 schreef LeSage het volgende:
DBM moet sinds haar zoektocht naar een diagnose wel bij iedere post iets neurodivergents posten, niet?
Prikkels, kan niet stilzitten (?), chaos…
Het is net alsof ze adhd heeft. Oh wacht die diagnose heeft ze al. Dus niet goed genoeg.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219602546
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:14 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik had geen idee. Het is een neerwaartse spiraal wat zich uit in ramptoerisme. En dan denk ik (nu) dat Koen misschien wel degene is geweest, die heeft gezegd "laten we maar even apart gaan wonen". Die heeft z'n eigen gezin en sores af te handelen voordat ie alleen met iemand zoals JvP verder gaat.
pi_219602608
B van Judith krijgt een spel voor 8 plus. Misschien is het spel prima te spelen voor een 6 jarige maar bij haar moet en zal hij altijd boven zijn eigen leeftijd spelen/zijn.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219602657
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:17 schreef Linnen het volgende:

[..]
Nou inderdaad. Iedereen die een beetje onderzoek doet naar zijn reisbestemming weet dat NYC stervenskoud kan zijn in november/december
Volgens mij wist ze dat prima. Er werd vooraf zelfs winterkleding uit NL besteld.
Ze wil gewoon even klagen/interessant doen.
pi_219602687
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:17 schreef Linnen het volgende:

[..]
Ze klaagt over elk weer, waar dan ook. Nederland was verschrikkelijk maar ze heeft het, na jarenlang op Curaçao wonen nóg over Nederland. Het weer op Curaçao is óf té heet óf de electriciteit valt om de haverklap uit óf er komt een orkaan aan. Nu New York; té koud en er komt sneeuw. De vrouw "die volgens eigen zeggen haar droomleven heeft" zeurt nog meer dan Sanneke die óf op de bank óf in haar bed ligt.
pi_219602724
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:23 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Het is net alsof ze adhd heeft. Oh wacht die diagnose heeft ze al. Dus niet goed genoeg.
Hoho én een ADHD-burnout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')