abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219599364
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Pfff wordt het wéér een topic met ‘zij heeft de schuld! Nee, zij is fout/zielig/uitgekookt! Hij had iets moeten zeggen/had wel-niet niet aanwezig moeten zijn!’

Ik ben dat gehak en geanalyseer en ‘ik vind dat’ en ‘jij zei toen dit’ op/over de ex-poly zo uitgekauwd. ‘Men’ wordt het niet eens. Waarom dan toch topics vol hiermee blijven vullen?
tranquil meid.. het is kerst
pi_219599425
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 01:08 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ja, ze schreef ook dat ze nog iets gingen eten toen de kinderen in bed lagen. Gaat voor de kinderen wel razendsnel allemaal, een nieuwe man in huis. Vind de kinderen er ook voortdurend afgemat uitzien, en op veeel filmpjes een bozige Ollie.
Ik wil al een tijdje schrijven dat ik de kinderen er de laatste tijd zo bleek en afgemat uit vind zien, vooral de oudste.
pi_219599505
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Pfff wordt het wéér een topic met ‘zij heeft de schuld! Nee, zij is fout/zielig/uitgekookt! Hij had iets moeten zeggen/had wel-niet niet aanwezig moeten zijn!’

Ik ben dat gehak en geanalyseer en ‘ik vind dat’ en ‘jij zei toen dit’ op/over de ex-poly zo uitgekauwd. ‘Men’ wordt het niet eens. Waarom dan toch topics vol hiermee blijven vullen?
Klopt....grappig detail: Wordt steeds door twee mensen opgestookt en aangekaart.

Een door......iedereen de nieuwe post (maar het houdt haar echt niet bezig hoor) van DBM gelezen??
pi_219599570
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:50 schreef Cattolica het volgende:
Michelle is m.i. al een hele tijd een narratief aan het creëeren waarbij ze gisteravond "moody zwart-wit semi betraande onscherpe foto's" plaatst met een "het valt allemaal niet mee, maar ik doe het toch maar even verhaal", waarbij ze veel woorden gebruikt, maar feitelijk niets zegt. En die post had binnen het uur 7500 duimpjes omhoog en een overdaad aan hartjes (onder de riem). Wanneer zegt ze wel iets? Het zijn vaak one-liners met een semi-dramatische of emotionele ondertoon én hoppa, een samenwerking. Zelfs het afdoen van haar trouwring was heel wat, jeweetwel de herinnering enzo, máár gelukkig was daar huppeldepup juwelier met een ring voor de kale plek op haar vinger. Refereert naar het leuk hebben met iemand, tegen haar gevoelens aan het vechten is, alleen zijn met Sinterklaas en Kerst naar beelden met met het vieren, met haar kinderen, van Sinterklaas en Kerst, naar haar nieuwe lover half tonen (hey you), in de wij-vorm praten terwijl ze doet alsof ze alleen is, zijn spullen ophalen in Knokke en met hem naar Spanje en Dubai gaan. Ik zie het met een half oog voorbij komen maar de hang naar controversieel zijn, is Michelle niet vreemd.

Het kan me werkelijk niet schelen wie met wie wat doet, en hoeveel schaapskleren Jacqueline draagt en hoeveel rimpels Koen erbij heeft gekregen; de hele trio is zó saai als het maar zijn kan. Maar Michelle is degene in de meest comfortabele financiële positie, en zij zal ook nooit anders gewend zijn geweest, maar er is hier maar één slachtoffer in de poly en dat is zij. Koen en Jacqueline zouden er goed aan doen om gewoon, met hun 7 kinderen, de luwte op te zoeken en niet meer hun geld te verdienen via social media.
En toch vind ik het leuk om JvP te volgen op Insta.
Het is allemaal rustiger, normaler en minder hysterisch dan bij MW.
pi_219599599
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:09 schreef Snaky het volgende:

[..]
Het zou respectvol geweest zijn als JvP haar 'schatzi' foto voor zichzelf had gehouden.
Nee, waarom?
Koen en JvP waren al samen tijdens de poly. MW heeft haar binnengehaald.
Als het tussen MW en Koen niet meer gaat, dan hoeven de andere twee toch niet uit elkaar?
En waarom daar stiekem over doen als mensen hen toch al samen zien?
pi_219599725
Misschien is het beter een apart expolytopic te maken?
pi_219599753
Dan kan er ook gelijk een apart AM topic komen, daar gaat het soms ook pagina's lang over. Want die vind ik nou echt totaal niet boeiend en onmogelijk even bij te spieken met de 100 stories per dag
  Moderator/colorchick vrijdag 26 december 2025 @ 13:05:33 #158
382129 crew  Donna
pi_219599770
Oh please nee geen aparte topics.
De topics zijn niet voor niks samengevoegd.

Hohoho ~:)
pi_219599774
Het is wel bijzonder dat die Brabanders zo'n enorme status hebben gekregen terwijl er niks is waar ze in uitblinken.
Soort Love Island maar dan de Brabantse carnaval editie.
Ondertussen proberen ze hun insta een picture perfect life te laten zijn op een bedje van "real talk"
Maar het zijn gewoon ordinaire boeren met een twijfelachtige kledingsmaak.
En dat heeft dan allemaal kinderen en die moeten het maar samen uit zien te vogelen. Alle 7! stuks.
Go hard or go home
pi_219599779
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:00 schreef Rimboequeen het volgende:
God nee.
Go hard or go home
pi_219599809
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:00 schreef Rimboequeen het volgende:
Dan zou je voor iedere influencer/momfluencer een apart topic kunnen maken. Want er worden hier ook genoeg andere influencers/momfluencers besproken die voor andere weer niet interessant of relevant zijn.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219599862
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:08 schreef Cyan het volgende:

[..]
Dan zou je voor iedere influencer/momfluencer een apart topic kunnen maken. Want er worden hier ook genoeg andere influencers/momfluencers besproken die voor andere weer niet interessant of relevant zijn.
Gaat niet om of het relevant is maar er hier steeds heibel over ontstaat.
pi_219599873
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:32 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
tranquil meid.. het is kerst
Daar heeft kerst niets mee te maken meid.
pi_219599889
Lotkeckeis kwam met ‘voorgesteld voor jou’ bij mij voorbij met een kerstfoto. Haar man is vergeten z’n overhemd dicht te knopen voor de foto.
pi_219599906
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:12 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Gaat niet om of het relevant is maar er hier steeds heibel over ontstaat.
Misschien interpreteer ik het anders maar ik zie geen heibel. Volgens mij zijn er verschillende meningen en perspectieven.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 13:19:15 #166
184769 crew  Deisyy
pi_219599944
Welnee, dit is toch geen heibel.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219599969
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:41 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Klopt....grappig detail: Wordt steeds door twee mensen opgestookt en aangekaart.

Een door......iedereen de nieuwe post (maar het houdt haar echt niet bezig hoor) van DBM gelezen??
Dit! En die post 300 over dat het dbm niet boeit.. als je het zo vaak moet herhalen boeit het je blijkbaar toch wel erg
pi_219600077
Omdat het weer eens wat anders is dan Debbie misschien?
Daar moeten ook veel users doorheen scrollen terwijl het ze niet boeit.
pi_219600099
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:05 schreef Noek het volgende:
Het is wel bijzonder dat die Brabanders zo'n enorme status hebben gekregen terwijl er niks is waar ze in uitblinken.
Ondertussen proberen ze hun insta een picture perfect life te laten zijn op een bedje van "real talk"
En dat heeft dan allemaal kinderen en die moeten het maar samen uit zien te vogelen. Alle 7! stuks.
Niet zo negatief over Brabanders he :)
pi_219600148
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:49 schreef lila01 het volgende:

[..]
Nee, waarom?
Koen en JvP waren al samen tijdens de poly. MW heeft haar binnengehaald.
Als het tussen MW en Koen niet meer gaat, dan hoeven de andere twee toch niet uit elkaar?
En waarom daar stiekem over doen als mensen hen toch al samen zien?
Natuurlijk heeft ze haar zelf binnengehaald. In mijn ogen is ze er ingetrapt en is haar plaats nu ingenomen. Dat blijft hoe dan ook pijnlijk en als ze allemaal zo liefdevol waren gooiden ze dit al helemaal niet op insta.
pi_219600170
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:05 schreef Noek het volgende:
Tokkies met geld.

Ik zie Michelle wel meedoen met The Real Housewives van het Zuiden of valt ze buiten die categorie?
pi_219600205
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:35 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Tokkies met geld.

Ik zie Michelle wel meedoen met The Real Housewives van het Zuiden of valt ze buiten die categorie?
Ik hoop voor haar kinderen dat ze hier nooit aan meedoet.
pi_219600241
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:32 schreef Snaky het volgende:

[..]
Niet zo negatief over Brabanders he :)
MB heeft anders wel een alaaf stem. Ons mam zou dat ook zegguh
Go hard or go home
pi_219600321
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:34 schreef Snaky het volgende:

[..]
Natuurlijk heeft ze haar zelf binnengehaald. In mijn ogen is ze er ingetrapt en is haar plaats nu ingenomen. Dat blijft hoe dan ook pijnlijk en als ze allemaal zo liefdevol waren gooiden ze dit al helemaal niet op insta.
Dit is ook hoe ik het zie. JvP was de fangirl die contact zocht met haar idool en dat is gelukt, met alle gevolgen vandien. Neemt niet weg dat ik ook vind dat MB een kei is in maximaal overdrijven. Drie volwassenen die zich als een stel pubers gedragen en zeven kinderen die de dupe zijn van dat pubergedrag. De kinderen van JvP hebben hopelijk nog een fijne en stabiele basis bij hun vader.
pi_219600388
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:46 schreef lila01 het volgende:

[..]
En toch vind ik het leuk om JvP te volgen op Insta.
Het is allemaal rustiger, normaler en minder hysterisch dan bij MW.
Gek genoeg, kan ik voor haar nóg minder aandacht hebben, dan voor Michelle. Ik ken van de poly weinig, maar ik vind haar nogal onbeholpen overkomen. Heb ergens misschien ook nog wel medelijden met haar. Ik neem aan gescheiden, Michelle tegengekomen, in een poly relatie beland en de rest is geschiedenis. Ik las hier ergens dat ze sinds haar scheiding 7 keer is verhuisd; bizar! En nu is ze wederom alleen met haar 3 kinderen en doet een poging om Koen als haar lover te presenteren, maar vanuit zijn kant heb ik nog geen kik gezien of gehoord. Ik hoop dat Jacqueline erop voorbereid is, dat óók Koen haar in de toekomst gaat dumpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')