abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219606741
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 22:03 schreef slowie het volgende:
Ik vind Tim een wat vrouwelijk gezicht hebben, vond ik Koen toch beter.

Vind het wel leuk mb weer verliefd te zien. Ik herinner me nog dat ze zo erbij zat met koen en daarna jvp erbij. Daarna zat zij vaak aan de andere kant van de bank en jvp en koen samen.
Ik heb over dat verliefd zijn een dubbel gevoel.
Tim had een vrouw/ vriendin en twee hele jonge dochtertjes.
Op youtube staat een interview met Tim waarin hij vertelt dat hij deze zomer nog met zijn gezin op vakantie is geweest.

En toen was Michelle er ineens? Iedereen heeft het erover dat de poly er zo' n puinhoop van geeft gemaakt voor de kinderen, maar er is nog een gezin stuk door dit hele gebeuren, namelijk dat van Tim
pi_219606797
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 21:52 schreef Iris2.0 het volgende:
Wat heeft Mies ook altijd hotelkamers waar je u tegen zegt. Weten jullie wat zoiets kost.. Soms denk ik echt zou dat geld nooit eens op zijn. Begin haar een beetje irritant te vinden. Als je goed nagaat hoe kun je zooo snel ineens met iemand weer helemaal aan zijn. Kan je dan niet even alleen zijn...
Denk weekje rond de ¤4000, weet niet of ze een week gaan
pi_219606833
In haar uitleggerige filmpje gebruikt Mies de term "humble bragging". Die term wordt hier vaker gebruikt over haar. Ze leest dus mee en gaat in de verdediging.
pi_219606998
Wat me ook enorm opvalt, is dat Mies, sinds ze in filmpjes met Tim is, aldoor jeans met iets zwarts draagt. Hij ook. Valt me op doordat ze zich anders een stuk truttiger kleedde als ze normale dingen deed. Ze past zich helemaal bij hem aan, net broer en zus. Al komen nu in Dubai de strandjurkjes weer tevoorschijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 26-12-2025 22:36:29 (Correctie) ]
pi_219607031
Ik heb bij janneschuijn al heel lang niks meer gezien. Is zij gestopt?
pi_219607432
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 22:37 schreef tialtngo het volgende:
Ik heb bij janneschuijn al heel lang niks meer gezien. Is zij gestopt?
Ze post heel af en toe nog iets, maar idd niet veel
pi_219607699
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 21:59 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Vind het geluk er ook niet echt afstralen bij Wolf en Mies… JvP en Koen stralen veel meer
Ik vond MW zelfs een beetje ongemakkelijk over komen. Maar goed. Het was 5 seconden. Hoe veel kun je daar nu eigenlijk echt iets over zeggen 😅
pi_219607924
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 22:20 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik heb over dat verliefd zijn een dubbel gevoel.
Tim had een vrouw/ vriendin en twee hele jonge dochtertjes.
Op youtube staat een interview met Tim waarin hij vertelt dat hij deze zomer nog met zijn gezin op vakantie is geweest.

En toen was Michelle er ineens? Iedereen heeft het erover dat de poly er zo' n puinhoop van geeft gemaakt voor de kinderen, maar er is nog een gezin stuk door dit hele gebeuren, namelijk dat van Tim
Hoe weten mensen zoveel over Tim? 🤣 is hij bekend daar?
Had inderdaad niet gedacht aan zijn ex-gezin
pi_219607928
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 22:34 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Wat me ook enorm opvalt, is dat Mies, sinds ze in filmpjes met Tim is, aldoor jeans met iets zwarts draagt. Hij ook. Valt me op doordat ze zich anders een stuk truttiger kleedde als ze normale dingen deed. Ze past zich helemaal bij hem aan, net broer en zus. Al komen nu in Dubai de strandjurkjes weer tevoorschijn.
Misschien omdat 't nu ook een stuk kouder is? 🤣
pi_219609371
DBM vond dit jaar iedere dag wel weer iets om over te zeuren.
Ook DBM: 'nobody knows how I suffered this year'
pi_219609673
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 02:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM vond dit jaar iedere dag wel weer iets om over te zeuren.
Ook DBM: 'nobody knows how I suffered this year'
En ‘Teleurgesteld zijn als people pleaser is echt raar man’
pi_219609787
Bizar dat die ex van Ellen tot elf uur op zijn nest ligt en dat hun zoon alleen beneden zit. Ook mega raar dat ze in haar badjas polshoogte gaat nemen.
pi_219609825
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 19:37 schreef Liesv88 het volgende:
Pascal moet weer even haar gewicht benoemen. Zuchtttt.
Maar welke maloten gaan dan zeggen dat ze er goed uit ziet? De mede anorexen denk ik .
O
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219609829
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 06:38 schreef WildeTuinen het volgende:
Bizar dat die ex van Ellen tot elf uur op zijn nest ligt en dat hun zoon alleen beneden zit. Ook mega raar dat ze in haar badjas polshoogte gaat nemen.
Maar zij ligt dan ook nog in bed? ( ik volg hen niet , lees alleen mee )en hoe oud is dat kind?

[ Bericht 1% gewijzigd door ikmoetdrieten op 27-12-2025 07:07:09 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219610047
Hallo,

Hier de mede Udenaar weer.

Zag Michelle en de familie laatst bij de schaatsbaan. Ik zei al tegen mijn man dat ik iedereen bij naam en toenaam ken en dat dat echt raar is haha.
Overigens kost zo'n ritje van die glijbaan (bij schaatsbaan) 1 euro per keer. Maar als sponsor zal het voor hun gratis zijn anders ga je geen 86x.

De ex-man van Ellen is een tijd geleden onze aannemer geweest bij een grote klus. Dat is dus echt de meest normale vent ooit. Super sociaal en zo vol.trots over zijn zoon.
Vind ook heel raar dat ik weet dat zij zijn ex is. Ze gooit alles van hem ook op straat. Volgde haar ooit perongelijk en ineens ging ik die link liggen. Vind haar wel apart. Denk dat dat slapen ook in scène is gezet of dat hij gewoon nog even terug naar bed is gegaan.

[ Bericht 10% gewijzigd door MamaJasmijn op 27-12-2025 08:02:47 (Iets vergeten) ]
pi_219610098
Nou ja dat 86x van de glijbaan zou ik ook met een maximaal korreltje zout nemen, Michelle kennende.
pi_219610100
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 07:58 schreef MamaJasmijn het volgende:

De ex-man van Ellen is een tijd geleden onze aannemer geweest bij een grote klus. Dat is dus echt de meest normale vent ooit. Super sociaal en zo vol.trots over zijn zoon.
Vind ook heel raar dat ik weet dat zij zijn ex is. Ze gooit alles van hem ook op straat. Volgde haar ooit perongelijk en ineens ging ik die link liggen. Vind haar wel apart. Denk dat dat slapen ook in scène is gezet of dat hij gewoon nog even terug naar bed is gegaan.
Maar hij vindt het ‘dus’ ook heel normaal dat de filmpjes die zijn gekke ex maakt met hem en zijn kind op een openbaar insta account gooit.
pi_219610249
Zie nu die Tim van Michelle voor het eerst goed. Ieuw wat een ukkeltje! En die loopt dus de hele tijd achter Mich aan haar te filmen en camera te positioneren etc.
En zielig hoor, zo huilen in de business class richting het 5 sterren resort in Dubai. Zal die Tim ook zo zitten janken om zn dochters terwijl hij Michelle aan het filmen is? Vast niet.
pi_219610269
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:27 schreef WinnieWana het volgende:
B van Judith krijgt een spel voor 8 plus. Misschien is het spel prima te spelen voor een 6 jarige maar bij haar moet en zal hij altijd boven zijn eigen leeftijd spelen/zijn.
De junior versie van dat spel is net zo leuk en veel meer passend bij de leeftijd en concentratie van een 6jarige. De reguliere kan vanaf 8, maar of het dan al leuk is is een 2e 😅
pi_219610289
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:27 schreef WinnieWana het volgende:
B van Judith krijgt een spel voor 8 plus. Misschien is het spel prima te spelen voor een 6 jarige maar bij haar moet en zal hij altijd boven zijn eigen leeftijd spelen/zijn.
gisteren moest ze meekijken en uitleggen, vandaag kan hij het zelf 🥳
pi_219610320
Kennen jullie de savage sisters? Kwam op 1 of andere manier daar terecht haha… en hun laatste podcast gaat vanaf 19 min over de bollen/walk gebeuren haha… maar pff wat een bijzondere meiden zijn dat die die podcast doen hahahaha
pi_219610344
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 22:25 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
In haar uitleggerige filmpje gebruikt Mies de term "humble bragging". Die term wordt hier vaker gebruikt over haar. Ze leest dus mee en gaat in de verdediging.
Nee hoor, die term gebruikt ze ook in haar podcast
pi_219610405
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:03 schreef slowie het volgende:
Dan kan er ook gelijk een apart AM topic komen, daar gaat het soms ook pagina's lang over. Want die vind ik nou echt totaal niet boeiend en onmogelijk even bij te spieken met de 100 stories per dag
Helemaal eens
pi_219610422
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 22:04 schreef slowie het volgende:
De ex van maikekd komt ook voor in the real housewives van Amsterdam. Daar zit zijn nieuwe vriendin constant op te scheppen over hoeveel geld ze hebben 🤮
Jaa maar die man was toch ook een vreemdganger incl vindt zichzelf vooral heel lekker (zelfs met deze meid, toch?)
pi_219610509
Die kerstfoto van onze drieling kwam langs. Ik dacht echt dat die man van haar een vrouw was, zon vrouwelijk hoofd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')