Ik heb over dat verliefd zijn een dubbel gevoel.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:03 schreef slowie het volgende:
Ik vind Tim een wat vrouwelijk gezicht hebben, vond ik Koen toch beter.
Vind het wel leuk mb weer verliefd te zien. Ik herinner me nog dat ze zo erbij zat met koen en daarna jvp erbij. Daarna zat zij vaak aan de andere kant van de bank en jvp en koen samen.
Denk weekje rond de ¤4000, weet niet of ze een week gaanquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:52 schreef Iris2.0 het volgende:
Wat heeft Mies ook altijd hotelkamers waar je u tegen zegt. Weten jullie wat zoiets kost.. Soms denk ik echt zou dat geld nooit eens op zijn. Begin haar een beetje irritant te vinden. Als je goed nagaat hoe kun je zooo snel ineens met iemand weer helemaal aan zijn. Kan je dan niet even alleen zijn...
Ze post heel af en toe nog iets, maar idd niet veelquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:37 schreef tialtngo het volgende:
Ik heb bij janneschuijn al heel lang niks meer gezien. Is zij gestopt?
Ik vond MW zelfs een beetje ongemakkelijk over komen. Maar goed. Het was 5 seconden. Hoe veel kun je daar nu eigenlijk echt iets over zeggen 😅quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:59 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Vind het geluk er ook niet echt afstralen bij Wolf en Mies… JvP en Koen stralen veel meer
Hoe weten mensen zoveel over Tim? 🤣 is hij bekend daar?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:20 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik heb over dat verliefd zijn een dubbel gevoel.
Tim had een vrouw/ vriendin en twee hele jonge dochtertjes.
Op youtube staat een interview met Tim waarin hij vertelt dat hij deze zomer nog met zijn gezin op vakantie is geweest.
En toen was Michelle er ineens? Iedereen heeft het erover dat de poly er zo' n puinhoop van geeft gemaakt voor de kinderen, maar er is nog een gezin stuk door dit hele gebeuren, namelijk dat van Tim
Misschien omdat 't nu ook een stuk kouder is? 🤣quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:34 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Wat me ook enorm opvalt, is dat Mies, sinds ze in filmpjes met Tim is, aldoor jeans met iets zwarts draagt. Hij ook. Valt me op doordat ze zich anders een stuk truttiger kleedde als ze normale dingen deed. Ze past zich helemaal bij hem aan, net broer en zus. Al komen nu in Dubai de strandjurkjes weer tevoorschijn.
En ‘Teleurgesteld zijn als people pleaser is echt raar man’quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM vond dit jaar iedere dag wel weer iets om over te zeuren.
Ook DBM: 'nobody knows how I suffered this year'
Maar welke maloten gaan dan zeggen dat ze er goed uit ziet? De mede anorexen denk ik .quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:37 schreef Liesv88 het volgende:
Pascal moet weer even haar gewicht benoemen. Zuchtttt.
Maar zij ligt dan ook nog in bed? ( ik volg hen niet , lees alleen mee )en hoe oud is dat kind?quote:Op zaterdag 27 december 2025 06:38 schreef WildeTuinen het volgende:
Bizar dat die ex van Ellen tot elf uur op zijn nest ligt en dat hun zoon alleen beneden zit. Ook mega raar dat ze in haar badjas polshoogte gaat nemen.
Maar hij vindt het ‘dus’ ook heel normaal dat de filmpjes die zijn gekke ex maakt met hem en zijn kind op een openbaar insta account gooit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:58 schreef MamaJasmijn het volgende:
De ex-man van Ellen is een tijd geleden onze aannemer geweest bij een grote klus. Dat is dus echt de meest normale vent ooit. Super sociaal en zo vol.trots over zijn zoon.
Vind ook heel raar dat ik weet dat zij zijn ex is. Ze gooit alles van hem ook op straat. Volgde haar ooit perongelijk en ineens ging ik die link liggen. Vind haar wel apart. Denk dat dat slapen ook in scène is gezet of dat hij gewoon nog even terug naar bed is gegaan.
De junior versie van dat spel is net zo leuk en veel meer passend bij de leeftijd en concentratie van een 6jarige. De reguliere kan vanaf 8, maar of het dan al leuk is is een 2e 😅quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:27 schreef WinnieWana het volgende:
B van Judith krijgt een spel voor 8 plus. Misschien is het spel prima te spelen voor een 6 jarige maar bij haar moet en zal hij altijd boven zijn eigen leeftijd spelen/zijn.
gisteren moest ze meekijken en uitleggen, vandaag kan hij het zelf 🥳quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:27 schreef WinnieWana het volgende:
B van Judith krijgt een spel voor 8 plus. Misschien is het spel prima te spelen voor een 6 jarige maar bij haar moet en zal hij altijd boven zijn eigen leeftijd spelen/zijn.
Nee hoor, die term gebruikt ze ook in haar podcastquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:25 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
In haar uitleggerige filmpje gebruikt Mies de term "humble bragging". Die term wordt hier vaker gebruikt over haar. Ze leest dus mee en gaat in de verdediging.
Helemaal eensquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:03 schreef slowie het volgende:
Dan kan er ook gelijk een apart AM topic komen, daar gaat het soms ook pagina's lang over. Want die vind ik nou echt totaal niet boeiend en onmogelijk even bij te spieken met de 100 stories per dag
Jaa maar die man was toch ook een vreemdganger incl vindt zichzelf vooral heel lekker (zelfs met deze meid, toch?)quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:04 schreef slowie het volgende:
De ex van maikekd komt ook voor in the real housewives van Amsterdam. Daar zit zijn nieuwe vriendin constant op te scheppen over hoeveel geld ze hebben 🤮
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |