Vond het nët te warm, nu het buiten niet meer vriest.quote:
Woon je in Tanzania ofzo?quote:
Ik snap niet wat die half uur dan gaat doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:43 schreef Newone82 het volgende:
13.0 graden.
Prima te doen met muts en warmtedeken.
Vanavond kacheltje half uur aan
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:43 schreef Newone82 het volgende:
13.0 graden.
Prima te doen met muts en warmtedeken.
Vanavond kacheltje half uur aan
Bij mij staat ie al op zolder.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:48 schreef MissButterflyy het volgende:
18 graden. Zou m graag hoger zetten maar dat wordt me te duur.
🥶quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:16 schreef de_boswachter het volgende:
Verwarming half uur open gezet.
13.2 in de woonkamer
Ben jij een echte boswachter?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:16 schreef de_boswachter het volgende:
Verwarming half uur open gezet.
13.2 in de woonkamer
Luchtvochtigheid van 60% naar 50% brengenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap niet wat die half uur dan gaat doen.
Jij ben niet goed gelovig. Was ook bij mij zo.quote:
Staat je vloerverwarmingsverdeler standaard aan? Want dat ding zuipt stroom. Als ik dat ding 24/7 aan heb staan kost dat ruim 300kwh stroom per jaar. Met slim verwarmen (dus de verdeler alleen aanzetten indien nodig en in de periode april - september af en toe een kwartiertje aanzetten om m soepel te houden) was het verbruik afgelopen jaar 8kwh.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:11 schreef nostra het volgende:
Altijd 21.0 (vloerverwarming), ook als ik weg ben, tenzij echt voor langere tijd. Super geïsoleerd, dus verbruik valt reuze mee (vaste kosten echter niet).
Ik heb nergens gezegd dat ik dat toen wel geloofde.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:39 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Jij ben niet goed gelovig. Was ook bij mij zo.
Pas met afbeeldingen posten geloofde je mijn temperatuur.
Vermoeiend dit soort users.
Geen idee wat dat is, op de afleverset van de WKO in mijn woning zit een knop 'verwarmen' en 'koelen', verwarmen gaat alleen tussen november en maart aan. Stroomverbruik is in totaal 2 tientjes per maand max, dus niet echt reden om op te letten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:40 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Staat je vloerverwarmingsverdeler standaard aan? Want dat ding zuipt stroom. Als ik dat ding 24/7 aan heb staan kost dat ruim 300kwh stroom per jaar. Met slim verwarmen (dus de verdeler alleen aanzetten indien nodig en in de periode april - september af en toe een kwartiertje aanzetten om m soepel te houden) was het verbruik afgelopen jaar 8kwh.
Wellicht is het dan al op elkaar afgestemd. Mijn klep van de stadsverwarming (quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, op de afleverset van de WKO in mijn woning zit een knop 'verwarmen' en 'koelen', verwarmen gaat alleen tussen november en maart aan. Stroomverbruik is in totaal 2 tientjes per maand max, dus niet echt reden om op te letten.
Foto maken van thermostaat is blijkbaar niet genoeg…..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik dat toen wel geloofde.
21, geen sneeuwquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:51 schreef Wantie het volgende:
23,6°C in de woonkamer.
Buiten sneeuwstorm.
Hier zijn de supermarkten vandaag geplunderd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
21, geen sneeuw
Zou eerst rond 19.00u hier beginnen, later bijgesteld naar 21.00u, nu pas rond 2.00u
Beginnen met de ijspegels aan der kut te ontdooien.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap niet wat die half uur dan gaat doen.
Sta je weer met je dikke vlees paling naar je airco te kijken geile trekvogelquote:
Geen idee maar ik zet hem altijd terug naar 15.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Nu 14 (heb ik hem zelf gezet). Wat is eigenlijk de beste nachttemperatuur?
Zoiets heb ik ook ooit gehoord. Maar misschien is het inmiddels veranderd. Vannacht heb ik ‘m op 14 gehad. Scheelt niet heel veel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee maar ik zet hem altijd terug naar 15.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |