Stel je niet aan. Nog altijd 10 graden warmer dan buitenquote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
“Man bevroren gevonden in huis met laptop op schoot onder een deken”
Snuit, eet je wel genoeg?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben vandaag niet warm te krijgen
17.5 en onder de elektrische plaid
Hopelijk morgen beter
Hoe warm is je huis in de zomer?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:16 schreef Koettie het volgende:
19. Nog steeds geen verwarming aan gehad!
Warmquote:Op woensdag 31 december 2025 00:21 schreef Inbox het volgende:
[..]
Hoe warm is je huis in de zomer?
Goed geïsoleerd wel
Warmtedeken genotquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef Newone82 het volgende:
13.0 graden.
Net terug van dagje werken.
Onder warmtedeken kruipen en mutjsje op, en gaan met die banaan.
Waaar staat die normaal op?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Warmtedeken genot
Hier 16.5 vandaag, heb mezelf eens flink verwend. Fuck de energierekening.
Het is nu even vakantie. Maar als ik werk zet ik hem alleen in het weekend daar op. En doordeweeks op 12 graden + warmtedeken genot 's avonds op de bank.quote:
Heb je zonnepanelen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:33 schreef Sport_Life het volgende:
Van beneden naar boven: kelder 19 graden, woonkamer/keuken 21 graden, 1e verdieping (oa onze slaapkamer) 19 graden, 2e verdieping (kinderen) 20 graden.
Warmtepomp draait 24/7 1-2,5kWh. Verbruik vandaag 42kWh.
Je moet uiteraard naar het hele jaar kijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Zonnepanelen doen in de winter anders niet zoveel, ik zit in december op 25% van een normale maand (maart-augustus). Vandaag zelfs 0, er zal wel sneeuw op de panelen liggen
Pas bij echte flinke dooi gaat de sneeuw er pas vanaf. Dat duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je moet uiteraard naar het hele jaar kijken
De kachel staat nu lekker aan hoorquote:Op woensdag 7 januari 2026 08:22 schreef VEM2012 het volgende:
Heeft iedereen hier last van energiearmoede ofzo?
Ik denk dat je je meer zorgen moet maken over degenen die nu in een huis onder de 15 graden zitten dan over degenen met een warmtepomp voor wie het een "duur grapje" is of wordt als het salderen wegvalt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:18 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Heb je zonnepanelen?
Anders duur grapje warmtepomp deze winter.
In 2027 weer ander verhaal met stoppen salderingsregels.
Gelukkig. 11 graden is wel heel barbaars…quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De kachel staat nu lekker aan hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |