quote:
Zelfde stemmers als mumfordquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zeg maar gerust een draak van een plaat.
Wat zat er in verder in dan ?quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:32 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ooit als kerstcadeau gekregen bij de pizzeria waar ik werkte (surprise). Geen idee wat het was en waarvoor het eigenlijk diende. Vond men grappig. :’)
Haha geen idee. Maar ik rook er dus aan terwijl er 20 man meekeek. Hoofd leek op te zwellen, maar ik merkte eigenlijk niets aan de anus. Dat werd later pas verteld. ‘Haha..’quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zat er in verder in dan ?
Een jockstrap en een gagball denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zat er in verder in dan ?
Dit zijn wel de mooie verhalen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een jockstrap en een gagball denk ik
Jeroen houdt van ABBAquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jeroen houdt niet van gitaarsolo's
Robbie is nu eenmaal wat populairderquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:43 schreef Isorden het volgende:
Schandalig dat hier niet gewoon Samy Davis Jr staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |