Monegros, 2013.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar was dat als ik mag vragen ?
beaucoup fish underworldquote:
Vermoedelijk is bij dance alleen het invullen van nummers met relatief veel vocalen zinvol. Darude is een uitzondering.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Same. Alleen underworld, voor de vorm.
Zou ook niet weten wat er anders in zou moeten eigenlijk… the first rebirth?
Staat er drie keer in in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:16 schreef EDMAN- het volgende:
Dit snap ik echt niet. Kijken mensen dan naar de titel en niet de artiest?
Minimaal anderhalf keer te veel,quote:
Of iets in de trant van ‘dit nummer heeft veel betekent voor het genre’quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vermoedelijk is bij dance alleen het invullen van nummers met relatief veel vocalen zinvol. Darude is een uitzondering.
Af en toe een kreet, zoals in Smack my bitch up, lijkt me doorgaans het minimum.
Het is ook een soort van meme wanneer iemand om een titel vraagt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Of iets in de trant van ‘dit nummer heeft veel betekent voor het genre’
Die werd in mn stamkroeg altijd gedraaidquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:29 schreef camilero het volgende:
Origineel van Kobus gaat naar Appelscha
Poppers.quote:
Ooit als kerstcadeau gekregen bij de pizzeria waar ik werkte (surprise). Geen idee wat het was en waarvoor het eigenlijk diende. Vond men grappig. :’)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |