Nou ja, de tekst is niet moeilijk te onthoudenquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ook wel knap om bij Sandstorm in de playback booth te staan
Nou ja, het probleem was alleen dat alle andere deelnemers meer punten haddenquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat was een beetje een fiasco
Same. Alleen underworld, voor de vorm.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben zelf een enorme liefhebber van dance/house maar zet dit nooit in deze lijst.
Er zijn zat hele goede platen in het genre op de keuzelijst te vinden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben zelf een enorme liefhebber van dance/house maar zet dit nooit in deze lijst.
Go, Plastic Dreams, Cafe Del Mar, Passion, Offshore, om zomaar een paar te noemen. Staan allemaal op de keuzelijst.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Same. Alleen underworld, voor de vorm.
Zou ook niet weten wat er anders in zou moeten eigenlijk… the first rebirth?
Allemaal niet goed genoeg imoquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:05 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Go, Plastic Dreams, Cafe Del Mar, Passion, Offshore, om zomaar een paar te noemen. Staan allemaal op de keuzelijst.
Je bent er toch ook altijd bij bij de HT1000, waar staan al deze nummers ook alweer?quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:07 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Allemaal niet goed genoeg imo
Maar goed dat ze erin staan
Underworld is wel een klasse apart.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:07 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Allemaal niet goed genoeg imo
Maar goed dat ze erin staan
Wat is dat?quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je bent er toch ook altijd bij bij de HT1000, waar staan al deze nummers ook alweer?
Met Pasen.quote:
Zeker! Ooit live gezien en het vervelende was dat 90% van de mensen stond te wachten op Born Slippy. Daarvoor stond men stil. Zeer onterechtquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Underworld is wel een klasse apart.
Waar was dat als ik mag vragen ?quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:10 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Zeker! Ooit live gezien en het vervelende was dat 90% van de mensen stond te wachten op Born Slippy. Daarvoor stond men stil. Zeer onterecht
Monegros, 2013.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar was dat als ik mag vragen ?
beaucoup fish underworldquote:
Vermoedelijk is bij dance alleen het invullen van nummers met relatief veel vocalen zinvol. Darude is een uitzondering.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Same. Alleen underworld, voor de vorm.
Zou ook niet weten wat er anders in zou moeten eigenlijk… the first rebirth?
Staat er drie keer in in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:16 schreef EDMAN- het volgende:
Dit snap ik echt niet. Kijken mensen dan naar de titel en niet de artiest?
Minimaal anderhalf keer te veel,quote:
Of iets in de trant van ‘dit nummer heeft veel betekent voor het genre’quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vermoedelijk is bij dance alleen het invullen van nummers met relatief veel vocalen zinvol. Darude is een uitzondering.
Af en toe een kreet, zoals in Smack my bitch up, lijkt me doorgaans het minimum.
Het is ook een soort van meme wanneer iemand om een titel vraagt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Of iets in de trant van ‘dit nummer heeft veel betekent voor het genre’
Die werd in mn stamkroeg altijd gedraaidquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:29 schreef camilero het volgende:
Origineel van Kobus gaat naar Appelscha
Poppers.quote:
Ooit als kerstcadeau gekregen bij de pizzeria waar ik werkte (surprise). Geen idee wat het was en waarvoor het eigenlijk diende. Vond men grappig. :’)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |