Ik hoop dat de tent afbreekt bij Slayerquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het café stort een beetje in. Kunnen we dit jaar eindelijk een keer een vechtpartijtje verwachten?
ja, dat klinkt als iets wat ik graag vergeetquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, omdat ie verre van de slimste mens was
Bed of het bad? Zoveel vragen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ook wel, tis dat ik nog vol adrenaline zit en in m'n felverlichte woon-/werkkamer zit, had ik nu in bed gelegen met nog even op de telefoon scrollend door het warme bad...![]()
![]()
![]()
![]()
Dan verwacht ik een bezoeker die zijn slee meeneemt. Een sleeër.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hoop dat de tent afbreekt bij Slayer![]()
Misschien als er wat bezoekers van de bouwbeurs aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het café stort een beetje in. Kunnen we dit jaar eindelijk een keer een vechtpartijtje verwachten?
Dat die anno 2025 nog steeds niet de Frans Bouwerbeurs heet vind ik ook een gotspe.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien als er wat bezoekers van de bouwbeurs aanwezig zijn.
Er wordt actief gefouilleerd bij de ingangen door die pipo die al die mensen in polonaise het café in laat lopenquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het cafe kan wel wat Broederliefde gebruiken
Hij ging ook eerder op de foto met kinderen in de studioquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ahhh, okay. Inkel gaat het café in en maakt even met iedereen een praatje en een foto'tje. Ja, aandacht, maar wel leuk. Dit had ik hem eerder nog niet zien doen.
Ooooh dat zag ik vanavond ja! Scherp.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij ging ook eerder op de foto met kinderen in de studio
Als ze 24 uur per dag open zijn wordt het de Jack Bauerbeurs.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat die anno 2025 nog steeds niet de Frans Bouwerbeurs heet vind ik ook een gotspe.
Oftewel, het Top 2000 Café is de Jack Bauerbeurs. Notedquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze 24 uur per dag open zijn wordt het de Jack Bauerbeurs.
Roberta Flackquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voor de opblijvers: grootste verlies in de muziekwereld van 2025?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |