Holding out for a hero, Bonnie Tyler, Footloosequote:Op zaterdag 27 december 2025 02:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nee, dit is 'm niet voor mij.
Help me even, welk nummer is dan die upbeat 'I want/need a hero' wat ik in de plaats dacht? Was ook uit de soundtrack van een film dacht ik.
Zie je, dat dus. Dat was echt toen ik er ook was al heel erg het geval. Ik denk dat het wachtcafé er inderdaad niet meer is, en ze het wachten 'voor het plaatje' lekker voor de deur van dat café houden ofzo. Ik vind het er niet uitzien, als ik heel eerlijk ben.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoe zat het dan in de jaren 2017-18 met het Wachtcafé? Dat bestaat thans niet meer zeker?
Toen ik er vorig jaar in de nacht van 30 op 31 december alleen was lukte het prima om praatjes aan te knopen met mensen toen we nog moesten wachten om naar binnen te gaan. In het Café een stuk lastiger, want dan is de muziek overheersender en dan zijn de meeste groepjes er toch voor zichzelf.
Je merkt de laatste jaren ook wel dat een behoorlijk deel van het Top 2000 café best wel camerabewust c.q. -geil is en er nadrukkelijk mee bezig is om in beeld te komen.
BINGO!quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Holding out for a hero, Bonnie Tyler, Footloose
Ik was voor research wel eens in Beeld & Geluid door de jaren heen. Ik vond het gewoon ENG worden toen ik er eens was en bij de voordeur van B&G begroet werd met toegangspoortjes, alsof het godverdomme een fucking festival is. Vreselijk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb nooit echt de behoefte gehad naar het café te gaan. Lijkt mij de reis en het wachten niet waard. Misschien de eerste paar jaren. Maar nu echt niet meer.
Ja, dat brengt niet bepaald de sfeer er goed in.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik was voor research wel eens in Beeld & Geluid door de jaren heen. Ik vond het gewoon ENG worden toen ik er eens was en bij de voordeur van B&G begroet werd met toegangspoortjes, alsof het godverdomme een fucking festival is. Vreselijk.
Hier had ik ook echt het idee bij dat het van hem was.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:24 schreef MTheBassman het volgende:
Oh, dit is Paolo Nutini? Vind dit toch wat minder dan zijn andere nummers in de lijst.
Ik kan u er altijd nog bijroepen middels het alarmquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:25 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga denk ik nog proberen op te blijven tot It's A Sin, die wil ik wel nog even meepakken.
Ja, vorig jaar stonden er picknicktafels waar je zitten kon gaan wachten. Beetje staan en ijsberen rondom de wachtrij was ook een optie, of gewoon al enorm vroeg daadwerkelijk in de rij aansluiten (deden de meesten).quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zie je, dat dus. Dat was echt toen ik er ook was al heel erg het geval. Ik denk dat het wachtcafé er inderdaad niet meer is, en ze het wachten 'voor het plaatje' lekker voor de deur van dat café houden ofzo. Ik vind het er niet uitzien, als ik heel eerlijk ben.
Ach, later kun je er om lachenquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik maakte vandaag een oepsje: ik was met een vriendin naar de bios (Amsterdamned II, aanrader maar een paar minpuntjes, ach ja), en daarna gingen we uit eten. Die rekenden dus even kersttariefEven later langs de ouders gegaan en daar bleek dat ze nog driekwart koude schotel-schaal over hadden. Had een flink bedragje gescheeld
Sorry dat ik het zeg, maar dit klinkt dus erg kansloos. Niet vanuit jou, maar vanuit die organisatie. De kaartjes worden duurder, maar de organisatie steeds rukker? Great, ik ga meteen erheenquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar stonden er picknicktafels waar je zitten kon gaan wachten. Beetje staan en ijsberen rondom de wachtrij was ook een optie, of gewoon al enorm vroeg daadwerkelijk in de rij aansluiten (deden de meesten).
Zo'n gezellig wachtcafé zonder camera's lijkt me ook een stuk fijner. Zeker voor de mensen die van ver moeten komen en er logischerwijs al ruim van te voren zijn, omdat ze niets willen missen.
Vorig jaar de 31e had ik pas very last minute m'n kaartjes bemachtigd en wilde ik nog zoveel mogelijk van de nacht thuis meemaken. Dus relatief laat vertrokken, met een aardige gang richting Hilversum gesjeesd en toen was er nog nét op tijd om in de rij/polonaise voor Engelbewaarder aan te sluiten
Whitney's strot was 1000 maal beter dan Glennis die overal en nergens beweert dat zij datzelfde wel even kan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:28 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind de muziek van Whitney doorgaans een beetje té, of zo. Had een geweldige strot, maar vind haar zangstijl echt niks.
Arianna Grandequote:Op zaterdag 27 december 2025 02:28 schreef Gretzl het volgende:
Geen idee waarom, maar bij deze songtitel en Whitney's uithalen krijg ik opeens de associatie met Ariana Grande's finest![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
(nooit in de buurt gekomen van een topnotering, maar zou het toejuichen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |