Broer, wil je overstappenquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou ja, waarschijnlijk riepen ze 'broer' tegen elkaar en staken ze vervolgens iets in elkaar.
Geen liefde, wel broers.
Is zij een FOK!ker?quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:01 schreef Gretzl het volgende:
Boys & girls hoe kan deze (boomer)tweet >1k likes krijgen? #dtv
[ link | afbeelding ]
https://x.com/suusonline/status/2004174255681163694?s=20
Kim Jong-Suusquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:01 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ook! Fijne mensen, mooie natuur, een prachtige - en een tikkeltje kitscherige - stad en weinig Nederlandersquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, kan ik mensen zeker aanraden hier als je er nog niet bent geweest!
You have been lovedquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:02 schreef MTheBassman het volgende:
1372 Through The Echoes Paolo Nutini
1371 Ashes To Ashes David Bowie
1370 Mirrors Justin Timberlake
1369 Up Around The Bend Creedence Clearwater Revival![]()
1368 People Are Strange The Doors![]()
![]()
![]()
1367 Sowing The Seeds Of Love Tears For Fears![]()
1366 APT. Rosé ft. Bruno Mars
1365 Fly Me To The Moon Frank Sinatra![]()
1364 Stranger In Moscow Michael Jackson
1363 I Want It All Queen![]()
1362 High And Dry Radiohead
1361 Spread Your Wings Queen
1360 You Have Been Loved George Michael
1359 Living In Another World Talk Talk
Vroeger was ALLES beter!quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:01 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wij zijn waarschijnlijk ook niet geheel van dezelfde generatiequote:
Muziek was vroeger wel wat beter, maar op zich niet eens extreem veel beter. Het verschil is vooral dat je vroeger ook nog weel eens complexere muziek hoorde op de radio etc. Dat is nu vooral eenheidsworst geworden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:01 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mag het niet hopenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Vroeg het meer omdat ik dat mezelf bijvoorbeeld nog best zie zeggenquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mag het niet hopen![]()
(vermoed ook van niet, ken Suus alleen als prominente NL twitteraar)
Dat ja. Nog los ervan dat 'we' al snel vergeten wat voor troep er vroeger ook gemaakt werd. In de jaren negentig werd me er een partij meuk gemaakt die enorm populair was...quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wij zijn waarschijnlijk ook niet geheel van dezelfde generatie![]()
Er wordt meer muziek gemaakt dan ooit nu, ik denk dat mensen die echt serieus negatief zijn over de hedendaagse muziek niet goed weten waar de krenten in de pap moeten zoeken. Focussen zich wss teveel op de muziek die populair in de hitlijsten is.
[ link | afbeelding ]
Wat doet zij met haar leven nu ze geen NSC-propaganda meer kan delen?quote:
Exact ja, zie mening in de post hierboven.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Muziek was vroeger wel wat beter, maar op zich niet eens extreem veel beter. Het verschil is vooral dat je vroeger ook nog weel eens complexere muziek hoorde op de radio etc. Dat is nu vooral eenheidsworst geworden.
Nee nee je blijft mooi voor het walsjequote:Op zaterdag 27 december 2025 01:06 schreef TheVulture het volgende:
Yup, slaaptijd.... slaap lekker allen
Denk dat de crux ook wel zit in dat laatste. Vroeger was populaire muziek toch wel wat diverser dan tegenwoordig en in het collectief geheugen zijn alleen de toppers daarvan overgebleven. Dat doet het meteen lijken dat het niveau toen hoger lag dan nu. En ik hoor zelf op zich ook liever de klappers uit de 80s dan bijvoorbeeld die uit de 00s, hoor, maar is ook wel een kwestie van voorkeur natuurlijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wij zijn waarschijnlijk ook niet geheel van dezelfde generatie![]()
Er wordt meer muziek gemaakt dan ooit nu, ik denk dat mensen die echt serieus negatief zijn over de hedendaagse muziek niet goed weten waar de krenten in de pap moeten zoeken. Focussen zich wss teveel op de muziek die populair in de hitlijsten is.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |