Die blijft meestal wel hangen na zijn shift. Deed Desiree voorheen ook vaak.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat staat die Morad daar nog te doen?
Winner Taco #neverforgetquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
Calippo!
Wat is jullie lievelingsijsje?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat ie beter pijpt dan dat ie karaoke zingt
Oh TIL, altijd vanuit gegaan dat ie hetero was.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook altijd jodelen als mijn calippo te koud is
De Magnum Double Sunlover gaat er altijd wel in!quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
Calippo!
wat is daar mee gebeurd eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die blijft meestal wel hangen na zijn shift. Deed Desiree voorheen ook vaak.
[..]
Winner Taco #neverforget
B&J Vegan Cookie Doughquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
Calippo!
Die twee vond ik ook errug lekker ja. Op zo'n hete zomerdag.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe mij maar een lekker softijsje. Of een cola calippo.
Geen idee waarom ze daar destijds mee zijn gestopt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is daar mee gebeurd eigenlijk?
Ze heeft hem al een tijdje geleden ingeruild voor de zanger van Tokio Hotel...quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:37 schreef Szura het volgende:
Heidi Klumgenot, wat een baas die Seal
Trustequote:Op zaterdag 27 december 2025 00:38 schreef PippenScottie het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes. Ik ga ook mijn bed eens opzoeken.
Ik ga proberen morgenvroeg hard te lopen.
Maak er een legendarische nacht van!
eigenlijk bedoelde ik Desireequote:Op zaterdag 27 december 2025 00:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee waarom ze daar destijds mee zijn gestopt.
Trusten Pip!quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:38 schreef PippenScottie het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes. Ik ga ook mijn bed eens opzoeken.
Ik ga proberen morgenvroeg hard te lopen.
Maak er een legendarische nacht van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |