waarschijnlijk panseksueel, zoals iedereen van die generatie.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze is toch ook van de damesliefde? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ORIGINEEL VAN DE ATOMISCHE POESJES!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Gianna Nannini met I Maschi mag er van mij wel in.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:27 schreef Gretzl het volgende:
Mogen best wat meer Italiaanstalige parels in de top imho, maar dan heb ik liever ballades en zangeressen dan de Måneskins van deze wereld #sorrynotsorry
Klimze Fredjequote:Op zaterdag 27 december 2025 00:29 schreef Fred_B het volgende:
Ok, ik ben er vandoor. Iedereen nog een fijne nacht toegewenst
Omdat Nederland uiteraard het rustige nummer hoger heeft staanquote:
Zij zit dus ook al klaar voor de potten en pannen-wals?quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
waarschijnlijk panseksueel, zoals iedereen van die generatie.
Die komen over een paar jaar gewoon weer bij elkaar. Ze hebben het na het ESF ook wel tot de max uitgemolken, even pauze en dan weer doorquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Toch wel jammer dat de band niet meer is, hoor, Damiano kwam hier beter tot z'n recht dan met die zwijmelpop die hij tegenwoordig maakt en Victoria, ja, kap maar met die plaatjes draaien en ga weer naakt bassen alstublieft, dankuwel.
De betere Layla staat ook al jaren lagerquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat Nederland uiteraard het rustige nummer hoger heeft staan
Ook niet als je op zondagochtend door de westerkerk roept dat je vindt dat het verdomme eens afgelopen moet zijn met die kutbellen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:29 schreef ok01 het volgende:
[..]
Een eigen mening hebben is nooit vloeken in de kerk
Die soloplaten van Damiano zijn wel heel bijzonder tegenover de band ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Toch wel jammer dat de band niet meer is, hoor, Damiano kwam hier beter tot z'n recht dan met die zwijmelpop die hij tegenwoordig maakt en Victoria, ja, kap maar met die plaatjes draaien en ga weer naakt bassen alstublieft, dankuwel.
Omdat het er toen niet zo dik bovenop lag en het puur diaspora (stemmen) was waarvan de mensen vonden dat het corrupt was.quote:
Lepeltje lepetje in de aanslagquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zij zit dus ook al klaar voor de potten en pannen-wals?
Sleep well Alopioquote:
je zegt PANquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
waarschijnlijk panseksueel, zoals iedereen van die generatie.
Ik zal je niet tegenhouden in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ook niet als je op zondagochtend door de westerkerk roept dat je vindt dat het verdomme eens afgelopen moet zijn met die kutbellen?
Ik los je wel afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |