Bosco vind ik dan weer minder.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goede keuzes, vooral die laatste twee!
GMTAquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef Gretzl het volgende:
Waarom juist deze Placebo terwijl je ook voor de veel genialere The Bitter Bend, Bosco of Beautiful James kunt kiezen?
Sleep well WVquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik ga slapen, morgen ontbijten met Drs. P-God
Ik kan er in elk geval geen kut van.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben niet helemaal overtuigd van jullie zangkunsten...
Je moet volgend jaar ook meeluisteren en -posten met de Kink 1500! Best in je straatje dunkt mequote:Op vrijdag 26 december 2025 23:42 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken Placebo dus totaal niet.
* MTheBassman noteert ze in de excellijst
staat die uberhaupt in een lijst?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:43 schreef ShinyStar het volgende:
Ashtray Heart is mijn favoriet van Placebo denk ik.
Klopt!quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Noemden ze die niet ook The Mailman? Das ook post.
je helpt me nu niet overtuigen om wel naar PP te gaan he?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik kan er in elk geval geen kut van.
Sterkte met de karaoke
Zullen we een petitie startend om volgend jaar ook wat Ribbetjes in de TOP te krijgen?quote:
Ook nog trek in wat koekjes?quote:
Ik ben best puur top 2000 volger, dus misschien geen gek idee wat anders uit te proberenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je moet volgend jaar ook meeluisteren en -posten met de Kink 1500! Best in je straatje dunkt me
quote:
Van het goden duo Malone Stockton.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er was ook een Karl Malone, die speelde als power forward in de post
De mijne! Op 786.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
staat die uberhaupt in een lijst?
Opzich een prima lijst die evergreenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan de Kink 1500 en de Evergreen wel aanbevelen, maar voor die laatste moet je ook wel van de Top 2000 ouwe stijl hebben gehouden
Wordt eigenlijk wel hoog tijd dat ik na 12 jaar afwezigheid ook weer eens kom koekeloeren op Pinkpopje. Voorzichtige interesse, al ga ik dan waarschijnlijk wel heel tegendraads toch als enige bij S&F blijven kijkenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
FOK meet incoming
@:ok01 @:gale_boetticher @:mexicanobakker @:billdauterive
Meer animo? Moshen bij IDLES, meebleren met Racing Rats, bier gooien naar Freek, blij zijn dat The Cure er toch is, met Franz Ferdinand naar een donkere middagvoorstelling
Hooguit wat veel Cats noteringen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Opzich een prima lijst die evergreen
Bij wat 'echt' oudere muziek gaat het bij mij de mist in. Iets als The Cats ben ik bijvoorbeeld totaal geen fan van, ik gok dat die er vaak instaan? Maar ja, in de t2000 ook veel troep dus ik kan het altijd proberen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan de Kink 1500 en de Evergreen wel aanbevelen, maar voor die laatste moet je ook wel van de Top 2000 ouwe stijl hebben gehouden
Stukje Spaans genotquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:43 schreef ShinyStar het volgende:
Ashtray Heart is mijn favoriet van Placebo denk ik.
De katten zijn 25x presentquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bij wat 'echt' oudere muziek gaat het bij mij de mist in. Iets als The Cats ben ik bijvoorbeeld totaal geen fan van, ik gok dat die er vaak instaan? Maar ja, in de t2000 ook veel troep dus ik kan het altijd proberen.
Evergreen is minder mijn ding gezien 80% van wat ik luister van deze eeuw is, maar wel goed dat het bestaat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat heb jij vaker gezegd toch? Of was het @Redefine? Ik weet dat iemand er groot fan van was.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Beautiful James mag ook wel in de lijst trouwens
Ik vind je muzieksmaak soms wonderlijk maar verder ben je wel een held hoorquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wordt eigenlijk wel hoog tijd dat ik na 12 jaar afwezigheid ook weer eens kom koekeloeren op Pinkpopje. Voorzichtige interesse, al ga ik dan waarschijnlijk wel heel tegendraads toch als enige bij S&F blijven kijkenMOet ik wel de garantie krijgen dat jullie me daarna niet verbannen
Als je niet van stemmige 60/70 muziek houdt is het niks. Maar als je in 2004 de Top 2000 leuk vond is het primaquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Opzich een prima lijst die evergreen
Tja. Dat overleven we ook wel.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De katten zijn 25x present
ik ben in elk geval niet de grote fan, maar kwaliteit herken ik wel en ze hebben een paar hele goede nummers.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heb jij vaker gezegd toch? Of was het @:Redefine? Ik weet dat iemand er groot fan van was.
Ik kan het me niet herinneren eigenlijk, maar ik ben ook al 45quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heb jij vaker gezegd toch? Of was het @:Redefine? Ik weet dat iemand er groot fan van was.
Evergreen maar laten dan. Maar Kink1500 zou wel leuk zijn als je dan ook komt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bij wat 'echt' oudere muziek gaat het bij mij de mist in. Iets als The Cats ben ik bijvoorbeeld totaal geen fan van, ik gok dat die er vaak instaan? Maar ja, in de t2000 ook veel troep dus ik kan het altijd proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |