De Ajax quiz van de Lullo'squote:Op vrijdag 26 december 2025 23:32 schreef ShinyStar het volgende:
De babelbox vraagt zich af: ''Van wat kan je zeggen dat 2 uit 3 niet slecht is?''
Vrouwentennis.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:32 schreef ShinyStar het volgende:
De babelbox vraagt zich af: ''Van wat kan je zeggen dat 2 uit 3 niet slecht is?''
Grote rondes winnen in een seizoenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:32 schreef ShinyStar het volgende:
Nu komt The Cure gewoon.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:36 schreef alopio het volgende:
@:pippenscottie net kaarten gekocht voor de PP zaterdag
Damn you beer. Damn you
Suzan in een zin noemen met Miley.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer hebben Suzan en Freek dus blijkbaar ook een keer opgenomen. En Miley.
ik wacht nog even afquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:36 schreef alopio het volgende:
Damn you beer. Damn you
Darts (2 van de 3 pijlen in een beoogde triple)quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:32 schreef ShinyStar het volgende:
We kunnen hele groep verzamelen! Lekker manquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:36 schreef alopio het volgende:
Damn you beer. Damn you
FOK meet incomingquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:36 schreef alopio het volgende:
Damn you beer. Damn you
Ik ruik dubieuze methodologie op een kilometer afstand, maar zolang ik met verlof ben heb ik geen zin om de wetenschappelijke databases aan te slingeren.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:36 schreef Gretzl het volgende:
Juist @:pindakaasfanaticus, wist jij dit?
https://archief.nieuwnieu(...)n-zijn-beter-in-bed/
[ link | afbeelding ]
image link shortener
Kijk er nu al naar uitquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
FOK meet incoming
@:ok01 @:gale_boetticher @:mexicanobakker @:billdauterive
Meer animo? Moshen bij IDLES, meebleren met Racing Rats, bier gooien naar Freek, blij zijn dat The Cure er toch is, met Franz Ferdinand naar een donkere middagvoorstelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |