Er was ook een Karl Malone, die speelde als power forward in de postquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:40 schreef Tussle266 het volgende:
Post Malone imppliceert dat er ook een pre malone en een malone waren.
maar wel lekker gegeten?quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Placebo en te jong overleden vriendinnen, die komt wel even binnen.
Nederlandquote:
Dit is helaas hun enige noteringquote:
Zelfs maar één keer op de keuzelijst.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:40 schreef ShinyStar het volgende:
Schande dat Placebo maar met 1 nummer in de Top 2000 staat.
Wat voor muziek maakt the Bitter Bend?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef Gretzl het volgende:
Waarom juist deze Placebo terwijl je ook voor de veel genialere The Bitter Bend, Bosco of Beautiful James kunt kiezen?
Die is wel nog stuk fijner dan dezequote:
Ohja, dat doet me denken dat ik Song to Say Goodbye idd nog mooier vind. Daar werd ik vroeger als klein jochie al emotioneel van.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Placebo en te jong overleden vriendinnen, die komt wel even binnen.
Goede keuzes, vooral die laatste twee!quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef Gretzl het volgende:
Waarom juist deze Placebo terwijl je ook voor de veel genialere The Bitter Bend, Bosco of Beautiful James kunt kiezen?
Ben ik het weer eens met jou hierquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef Gretzl het volgende:
Noemden ze die niet ook The Mailman? Das ook post.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er was ook een Karl Malone, die speelde als power forward in de post
Grinnikend om 'sipje en sopje'.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit is helaas hun enige notering
Er moet toch plek zijn voor alles van sipje en sopje en Marco B hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |