Best aardig deuntje, maar verder wel echt saai.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:38 schreef Redefine het volgende:
Post Malone staat ook wel symbool voor ultieme niksigheid he.
Waar is T-Pain als je hem nodig hebt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik trek dit nog redelijk oke. Al spat de autotune er natuurlijk wel van af
Ik haat Pinkpop, maar jullie maken het bijna verleidelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
FOK meet incoming
@:ok01 @:gale_boetticher @:mexicanobakker @:billdauterive
Meer animo? Moshen bij IDLES, meebleren met Racing Rats, bier gooien naar Freek, blij zijn dat The Cure er toch is, met Franz Ferdinand naar een donkere middagvoorstelling
misschien. eerst zekerheid over The Cure en nog wat meer namen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
FOK meet incoming
@:ok01 @:gale_boetticher @:mexicanobakker @:billdauterive
Meer animo? Moshen bij IDLES, meebleren met Racing Rats, bier gooien naar Freek, blij zijn dat The Cure er toch is, met Franz Ferdinand naar een donkere middagvoorstelling
quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook. Maar ja, de voorzet van @:pippenscottie en 15% bier is geen goede combo
Wij zijn er, dat is genoeg.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien. eerst zekerheid over The Cure en nog wat meer namen.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Placebo en te jong overleden vriendinnen, die komt wel even binnen.
Kink 1500 genotquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:40 schreef PippenScottie het volgende:
Placebo goden.
Die mogen ook wel 8 keer in de lijst
ik ben niet helemaal overtuigd van jullie zangkunsten...quote:
Er was ook een Karl Malone, die speelde als power forward in de postquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:40 schreef Tussle266 het volgende:
Post Malone imppliceert dat er ook een pre malone en een malone waren.
maar wel lekker gegeten?quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Nederlandquote:
Dit is helaas hun enige noteringquote:
Zelfs maar één keer op de keuzelijst.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:40 schreef ShinyStar het volgende:
Schande dat Placebo maar met 1 nummer in de Top 2000 staat.
Wat voor muziek maakt the Bitter Bend?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef Gretzl het volgende:
Waarom juist deze Placebo terwijl je ook voor de veel genialere The Bitter Bend, Bosco of Beautiful James kunt kiezen?
Die is wel nog stuk fijner dan dezequote:
Ohja, dat doet me denken dat ik Song to Say Goodbye idd nog mooier vind. Daar werd ik vroeger als klein jochie al emotioneel van.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Goede keuzes, vooral die laatste twee!quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef Gretzl het volgende:
Waarom juist deze Placebo terwijl je ook voor de veel genialere The Bitter Bend, Bosco of Beautiful James kunt kiezen?
Ben ik het weer eens met jou hierquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef Gretzl het volgende:
Noemden ze die niet ook The Mailman? Das ook post.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er was ook een Karl Malone, die speelde als power forward in de post
Grinnikend om 'sipje en sopje'.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit is helaas hun enige notering
Er moet toch plek zijn voor alles van sipje en sopje en Marco B hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |