Je hoeft het niet goed te vinden, maar dat was gewoon rock.quote:
Elaine GODINquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wat hebben jullie liever? De musical Cats, of The Cats?
Uptempo popmuziek noem ik het lieverquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hoeft het niet goed te vinden, maar dat was gewoon rock.
Echte kaddenquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik heb de musical niet gezien. Dus The Cats.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
haaiquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:33 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is het raarste dier dat jullie ooit hebben gegeten?
Ik denk een krokodil
Haai!quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk een krokodil
Als musical minnend persoon zeg ik toch: The Cats. Alhoewel Jellicle Ball wel een tof nummer is. En deze is ook mooi. De rest is echt een onsamenhangend geheel van mensen in rare poezenpakken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Vast een of ander insect tijden het wielrennen...quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk een krokodil
Eland, rendierquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk een krokodil
Heb volgens mij ooit wel eens kangaroo biefstuk op...quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk een krokodil
Ik ook krokodilquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk een krokodil
Ik denk fruitsoep in Hongarije. Ben nog niet echt naar hele exotische plekken geweest. Maar het was wel raar of zo.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk een krokodil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |