quote:
heb je nieuws @MTheBassman ?quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh goed echt zo'n nummer voor zoetsappige gezinnetjes enzo
Die dan de niet rustige nummers van Krezip al herrie zouden vinden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
In dit huis vinden we Lost Without You van Krezip leuk, luisteren we naar Skyradio...quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan beamen dat ik een zoetsappig gezin ben.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
heb je nieuws @:Mthebassman ?
Heeft Krezip niet rustig nummers?quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die dan de niet rustige nummers van Krezip al herrie zouden vinden.
Maar…maar..waarom..quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb Krezip op pinkpop gezien dit jaar en veel meer kan ik daar niet over zeggen.
Danny Vera kwam langs en ze deden met lichte tegenzin I Would Stay
Dat was rotslecht. Heb ze zes keer gezien en Sjakkelien zong nooit zo slechtquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb Krezip op pinkpop gezien dit jaar en veel meer kan ik daar niet over zeggen.
Danny Vera kwam langs en ze deden met lichte tegenzin I Would Stay
Op de eerste paar albums meer rocknummers dan ballads.quote:
Ja, prachtig. Dit ben ik door de jaren heen ontzettend gaan waarderenquote:
Nou ja..rock..rock..quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op de eerste paar albums meer rocknummers dan ballads.
Niet gezien.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Even iedereen de Cats film laten herinneren.
Die komt pas heel laat denk ik. Sowieso 31 decemberquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:32 schreef Cee het volgende:
Staat het andere Andrew Lloyd Webber nummer nog in de lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |