Toen was Puitin nog zijn stoel aan het opwarmen en zijn vrienden in het zadel helpenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:20 schreef Repentless het volgende:
[..]
Jij gaf aan dat "iedereen met enig historisch besef weet dat de Baltische Staten niet veilig zijn voor Rusland", als reactie op dat de Baltics weten dat ze de volgende zijn als dit slaagt. Als je het in historische context plaatst zoals jij doet, waarom heeft Putin de Baltics dan niet ingelijfd toen ze nog geen EU- en NAVO-lid waren?
En waarom zouden de Baltics nu ze dat wél zijn, niet veilig zijn voor Rusland?
quote:AI-overzicht
Estland is op 29 maart 2004 lid geworden van de NAVO, samen met Letland, Litouwen, Slowakije, Slovenië, Roemenië en Bulgarije, na de uitbreiding van de alliantie in de post-Koude Oorlog periode.
Datum: 29 maart 2004.
Context: Dit was een belangrijke uitbreiding waarbij zeven voormalige Oostbloklanden lid werden, vier jaar na de toetreding van Polen, Hongarije en Tsjechië in 1999.
Gevolg: Estland werd samen met de andere Baltische staten en de andere landen lid van de NAVO en later ook van de Europese Unie op 1 mei 2004.
+4
mooie vrouw , en erg intelligentquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ter ontspanning en vermaak hier een foto van Iris de Graaf
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fit/width:3840/height:2560/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).png@webp]afbeelding[/url] ]
Het is een economie die gewoon groeit. Netto betaler in de EU.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zwoele blik met zwoele praatjes.
Ik lees niet dat dat iets te maken heeft met Oekraïne. Misschien gaat ze wel flink bezuinigen.
Ik denk dat dat te kort door de bocht is hoewel de politieke positie van Putin wel degelijk vergelijkbaar is met hoe de Tsaar (niet de Sovietleiders) Rusland beheersten. Wat dat betreft lijkt het eerder een teruggreep naar het Russische Rijk dan naar de Soviet Unie.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er zit een of andere gek in het kremlin, die waant zichzelf de volgende grote tsaar ofzo. En kan de neergang van de sovjet unie persoonlijk zo slecht verkroppen dat die maar krijgje gaat spelen.
Maar blijf hier vooral doen alsof putin, voor de verandering, weer zeer onbegrepen is. En alsof het daadwerkelijk meer om het lijf heeft dan mijn vorige alinea.
dat is mijn land dusquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:25 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het is een economie die gewoon groeit. Netto betaler in de EU.
Ze komt uit de fascistische jeugdbeweging. Ze is heel erg rechts.
Anti woke. Anti homo rechten. Conservatief. En anti Russische invasie in Oekraïne.
Kan zomaar.
Italiaanse politici hebben een hele rijke traditie van dat je als premier of minister voor het eerst naar het ministerie gaat, de ambtenaren je eerst even meenemen naar een achterkamertje om je te vertellen hoe het e.e.a. echt werkt, en wat je gaat doen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:25 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het is een economie die gewoon groeit. Netto betaler in de EU.
Ze komt uit de fascistische jeugdbeweging. Ze is heel erg rechts.
Anti woke. Anti homo rechten. Conservatief. En anti Russische invasie in Oekraïne.
Kan zomaar.
Alleen was ze niet voor het eerst in de Italiaanse politiek. Zij heeft echt de rangen beklommen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Italiaanse politici hebben een hele rijke traditie van dat je als premier of minister voor het eerst naar het ministerie gaat, de ambtenaren je eerst even meenemen naar een achterkamertje om je te vertellen hoe het e.e.a. echt werkt, en wat je gaat doen.
En pro-rus zijn, was gewoon geen optie.
Rusland zakt inderdaad snel wegquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oekraïne bepaalt zelf of ze door willen gaan met zich te verdedigen tegen Rusland of niet.
Verder worden beide landen getroffen door deze oorlog.
Rusland zakt ook steeds verder weg.
Dan wordt het een soort bluesky. Niks aan. Gewoon alleen maar de ergste trolls blokken. Niet vanwege iemands meningquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey idee: kun je niet gewoon iedereen en alles blokkeren, minus je 'fellow travellers'?
Wordt het heerlijk rustig hier
Ja het zou ook zonde zijn als jij dat doet. Voor weer anderen geld dat wat minder.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan wordt het een soort bluesky. Niks aan. Gewoon alleen maar de ergste trolls blokken. Niet vanwege iemands mening
quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja het zou ook zonde zijn als jij dat doet. Voor weer anderen geld dat wat minder.
Ja.quote:
Bij de kerstdis moeten inhouden. Nu kan ik weer los.quote:
Grapje toch?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij de kerstdis moeten inhouden. Nu kan ik weer los.
Ja, afzien als je aantal uur per dag niet kan drinken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij de kerstdis moeten inhouden. Nu kan ik weer los.
Duh grapje.quote:
Graag zelfs.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duh grapje.
Ik zeg wat ik wil. Anoniem, en in het openbaar. En vrijwel overal.
Ik word anders wel moe van LXIV, bijvoorbeeld het gemiep over Kallas of dat je op Rusland geen invloed uitoefent.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja het zou ook zonde zijn als jij dat doet. Voor weer anderen geld dat wat minder.
Ik ben het ook inhoudelijk soms wel eens niet met hem eensquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik word anders wel moe van LXIV, bijvoorbeeld het gemiep over Kallas of dat je op Rusland geen invloed uitoefent.
U is een kenner?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mooie vrouw , en erg intelligent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |