Die kennen ze al decennia gok ik zomaarquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:06 schreef quirina het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
We leren hier waarom en hoe Russische drones Europese millitaire basissen bespieden en fotograferen.
Nederland mag hier wel eens wat beter op gaan letten.
Hier varen op de Noordzee aardig wat Russische schepen voorbij of vliegt er wat Russisch langs waar niks aan gedaan wordt. Reken maar dat Rusland elke zwakke plek in Nederland wel kent inmiddels.
Ik heb wat oudere collega's uit de Baltische staten en zoeken ook liever aansluiting bij Rusland.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb Moldavische familie en die zouden heel erg graag weer een groot machtig Russisch rijk zien, met voldoende Grappa, kaviaar, Wodka, zalmeitjes en stoofpotjes met hele dieren erin.
Die oudere collega's mogen ook gewoon zelf lekker optiefen naar Rusland. Niemand zal ze tegenhouden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb wat oudere collega's uit de Baltische staten en zoeken ook liever aansluiting bij Rusland.
Wel leuk om met mensen te praten die het communisme hebben meegemaakt.
https://nos.nl/artikel/2596107-een-derde-van-kyiv-in-de-kou-na-massale-russische-aanvalquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:07 schreef alternatif het volgende:
er waren explosies te horen op de cam van mijn camhoertje
ze was erg geschrokken
kut russen
Ja, de Russen hebben vannacht weer laten zien heel erg graag vrede te willen.quote:
Nou, dan gaan ze toch emigreren?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel en ze hebben er vreselijke heimwee naar, of je dat nu snapt of niet.
Allemaal de schuld van Kallas...quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, de Russen hebben vannacht weer laten zien heel erg graag vrede te willen.
Yup, lekker mijmeren naar hoe alles naar de tering is gegaan door falend Sovjet beleid...quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Die oudere collega's mogen ook gewoon zelf lekker optiefen naar Rusland. Niemand zal ze tegenhouden.
Maar zo werkt het gewoon, oorlog, het is een pressiemiddel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Moldavie is niet armer dan andere mensen in de Soivjetuniequote:Op zaterdag 27 december 2025 13:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, dan gaan ze toch emigreren?
Alsof Moldavië rijk was in Sovjet tijd...
quote:Trump: 'Goede kans op vrede tussen Oekraïne en Rusland als Zelenski hier is'
President Trump is optimistisch over het bereiken van een vredesakkoord tussen Oekraïne en Rusland als president Volodimir Zelenski zijn Mar-a-Lago aanstaande zondag bezoekt. Dat heeft de Amerikaanse president tegen Washington Post gezegd.
,,Ik denk dat we een goede kans maken", vertelde Trump aan The Wahington Post in een telefoongesprek. ,,Ik denk dat zij het nu willen doen, en ik denk dat Rusland het ook wil.
Maar elke keer als de een het wil, wil de ander het niet", aldus Trump.
Trump: ,,Ik heb acht oorlogen tot een einde gebracht en dit is de moeilijkste van allemaal.
Maar ik denk dat we het voor elkaar krijgen."
Kiev pleit voor een gedemilitariseerde "vrije economische zone", maar daar is tot nog toe door Rusland niet op gereageerd.
Poetin wil dat Oekraïne het resterende, zwaar versterkte noorden van de regio Donetsk opgeeft.
Trump vertelde Politico vrijdag in een apart interview dat hij het plan van Zelenski nog niet steunt. ,,
Hij heeft niets totdat ik het goedkeur. Dus we zullen zien wat hij heeft", zei Trump.
Het bombarderen van civiele infrastructuur is een oorlogsmisdaad. Niks pressiemiddel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar zo werkt het gewoon, oorlog, het is een pressiemiddel.
Hahahahahahaaha, geloof je het zelf, gek?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb wat oudere collega's
Doet me denken aan een poster die zogenaamd elke dag wel oekrainers in de supermarkt sprak, en die waren allemaal heus pro-rus.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:58 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Hahahahahahaaha, geloof je het zelf, gek?
Zeker.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het bombarderen van civiele infrastructuur is een oorlogsmisdaad. Niks pressiemiddel.
@phpmystyle krijgt het van deze Russische oorlogsmisdaad juist weer erg warm van binnen!quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit topic is al lang verlorenquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:05 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik ga niet lopen pseudomodden maar lok die clown nou niet expres naar dit topic. Het verziekt alleen maar de sfeer en het is de zoveelste herhaling van zetten.
Klein detail, Oekraine heeft samen met de EU ( en de VS is akkoord hiermee) voorgesteld dat ook Rusland zijn troepen terug trekt uit de gebieden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Moldavie is niet armer dan andere mensen in de Soivjetunie
Als Polen nog bij de USSR was dan waren ze ook straat arm geweest
Ruzzia is ook straatarm nu
[..]
Ik kijk nog heel af en toe.. ik sta open voor beide kanten van t verhaal, maar de bagger van een aantal is dusdanig.. zo zonde.quote:
Great Plan, kwam om de 5 jaar, die de Sovjet Unie uit de slop zou trekken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, lekker mijmeren naar hoe alles naar de tering is gegaan door falend Sovjet beleid...
Toch denken kennelijk sommige Moldaviers dat de bomen naar de hemel groeiden met kaviaar en wild in overvloed...quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Moldavie is niet armer dan andere mensen in de Soivjetunie
Als Polen nog bij de USSR was dan waren ze ook straat arm geweest
Ruzzia is ook straatarm nu
[..]
nou ik ben wel eens in Kishinev geweest maar daar is geen mens bezig met kaviaarquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch denken kennelijk sommige Moldaviers dat de bomen naar de hemel groeiden met kaviaar en wild in overvloed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |