En ik krijg er steeds meer een grafhekel aanquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die plaat ga ik door de jaren heen ook steeds meer waarderen ja
Ben jij het lachertje?quote:
ja. wist je dat nog niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Joke was van dat orgel toch?quote:
Al besproken.quote:
Ken alleen die van Sinatra. Die is schitterendquote:
Al zou ik denk ik zelf voor Land Of Confusion gaan, maar dat is dan ook een stemplaatquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
en lekker vrolijk. Philip Bailey erbij
Joke stop toch met koken.quote:
beide kan prima.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al zou ik denk ik zelf voor Land Of Confusion gaan, maar dat is dan ook een stemplaat
Nee, kan noot een greintje humor bij jou ontdekkenquote:
Jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:52 schreef peaceman het volgende:
Pak ik een Grolsch of een witbier van brouwerij t IJ?
Keuzes keuzes..
Bier > Grolschquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:52 schreef peaceman het volgende:
Keuzes keuzes..
Wit bierquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:52 schreef peaceman het volgende:
Keuzes keuzes..
puhpuhpuhpuhpuhpuhpuhpuhpokerfacequote:Op vrijdag 26 december 2025 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, kan noot een greintje humor bij jou ontdekken
dank voor je hulpquote:
Ja, die pak jij.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:52 schreef peaceman het volgende:
Keuzes keuzes..
Gvd reeds besprokenquote:
Maar gok dat You'll Be In My Heart dan de grootste boost zal krijgen, de gemiddelde stemmer kennendequote:
je begint langzaam te worden mexquote:
of Jesus he knows mequote:Op vrijdag 26 december 2025 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gok dat You'll Be In My Heart dan de grootste boost zal krijgen, de gemiddelde stemmer kennende
met een gele kraag?quote:
Terwijl die qua cynisme wel briljant is natuurlijk. In The Air Tonight is ook wel een kanshebberquote:
dat is pas als ik ga plassenquote:
Vond die cover van Ghost daarvan ook echt heel lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl die qua cynisme wel briljant is natuurlijk. In The Air Tonight is ook wel een kanshebber
eens, maar gewoon niet zo'n lekker nummer vind ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl die qua cynisme wel briljant is natuurlijk.
De fles Hiigo?quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook nog witbier van het IJ in de koelkast liggen volgens mij, maar eerst moet de fles Hugo leeg. Dat gaat vandaag nog wel lukken
Die fles Hiigo ging net al leeg.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook nog witbier van het IJ in de koelkast liggen volgens mij, maar eerst moet de fles Hugo leeg. Dat gaat vandaag nog wel lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |