Pak dan vooral het vroege werk met Peter Gabriel als zangerquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:45 schreef MTheBassman het volgende:
Genesis is ook een band die ik nog wat aandachtiger moet beluisteren
Er was een tijd dat elke scheet van Phil Radio 2 paradeplaat werd...quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat wel heel Phil Collins in de lijst
Een Naziplaat? Dat is wel een erg bijzondere benamingquote:
Volgend jaar wsl nog meer na zn doodquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat wel heel Phil Collins in de lijst
je weet dat excel al langer bestaat?quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar ik heb nu een excel sheet![]()
(Maar ja, ik vergeet vaker dingen die ik hier zeg)
Jaaa, iemand die hapt!quote:
Neequote:Op vrijdag 26 december 2025 15:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
je weet dat excel al langer bestaat?
quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgend jaar wsl nog meer na zn dood
Another day in Paradisequote:Op vrijdag 26 december 2025 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
Welk Phil Collins nummer verdient de grootste dodenbonus?
Dat was 30 jaar terug ook wel het echte Radio2-geluid.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:47 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Er was een tijd dat elke scheet van Phil Radio 2 paradeplaat werd...
Send in the Clownsquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
Easy Loverquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
Youll be in my heartquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
Something Happened On The Way To Heaven?quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
Geen enkele wat mij betreft.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
Die plaat ga ik door de jaren heen ook steeds meer waarderen jaquote:
De volledige Tarzansoundtrack.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
en lekker vrolijk. Philip Bailey erbijquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die plaat ga ik door de jaren heen ook steeds meer waarderen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |