Ik hoor niet Phil van hem op deze plaat denk ikquote:
Ik was 9 toen de top 2000 begon....quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Owen (9jr.) is fan van de top2000
Ja oké en nu? Wil je nu een koekje
billenkoekjequote:Op vrijdag 26 december 2025 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verwacht haar hier zaterdagnacht na stapavond:) Kijken of ik dan mss niet zo lam ben na feestje zodat ik hier nog even kan buurtenquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sinds wanneer??![]()
![]()
Amalia aka Kroonprinses we missen je, ga er vanuit dat je komende nachten voor weer komt buurten in het warmste Top 2000 bad![]()
![]()
We hebben wel wat vers bloed nodig, ik zie kansen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik 18quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik was 9 toen de top 2000 begon....
Lijkt me dat Beyoncé gewoon 1 kut heeft hoor. Of weet je iets over Chris Martin wat we niet weten?quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:49 schreef Isorden het volgende:
Coldplay is al ruk...
Maar dan doet ook die vreselijk Beyoncé nog mee op dit nummer...
Dubbel kut.
Ah, met de folteraar. Om gek van te worden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Met de basisset en het Koninkrijk Dominion (extra kaarten, volgens mij een verzameling van Intrige. Jup want de Brug zit erbij)
M'n neef heeft ze meegenomen, wist het niet. Anders had ik m'n eigen uitbreidingen ook nog wel ingepakt.
Ik ook. 1990quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik bijna 4 maandenquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mee eens. Een van de betere sinds ze over the top pop nummer zijn gaan maken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:50 schreef MTheBassman het volgende:
Deze vind ik iets minder erg dan de gemiddelde Coldplay, moet ik eerlijk bekennen.
Ja, deze is nog best leukquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:50 schreef MTheBassman het volgende:
Deze vind ik iets minder erg dan de gemiddelde Coldplay, moet ik eerlijk bekennen.
Kunnen die Mechanics dat niet doen? Milton Keynes is best ver van hier.quote:
Dan weet je al best veel over oude muziek en andere dingen, respect!quote:
Wat een geweldig tv-programma was Top Gear toch ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |