Das Boot is gezonken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Is die niet overleden dit jaar?
Dat was een ripoff, geen remixquote:
Die ook al??quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Is die niet overleden dit jaar?
Was dat niet die gast van The Hooters?quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb eens opgezocht wie de kerel is die mee zingt op Time After Time.
Weet iemand dit uit zijn hoofd? Zou ik knap vinden
Weet zn naam niet, wel een singletje waar we hem van kennenquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:22 schreef PippenScottie het volgende:
Owl cityquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:22 schreef PippenScottie het volgende:
hoezo ook?quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
De cover van Want Want is ook geweldig.
Dan kun je maar beter je mond houden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:23 schreef houdjemond het volgende:
Stel je voor dat je lekker buiten zit en dan 10 miljoen vliegen in je bek
Heerlijk nummer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:23 schreef Tussle266 het volgende:
Club Bizarre staat op de keuzelijst. Jammer dat ik daar nu pas aan denk.
Dat was hij man!quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:22 schreef PippenScottie het volgende:
genoeg calorieën voor een week!quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:23 schreef houdjemond het volgende:
Stel je voor dat je lekker buiten zit en dan 10 miljoen vliegen in je bek
Beetje een botte reactie van de Uil.quote:
ja susan en freek zijn in de ijskast gezetquote:
Nu niet meer toch? Wijsheid komt met de jaren.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:25 schreef Gretzl het volgende:
Owl City vond ik in m'n eerste studentenjaren wel echt leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Is Joëk ook er?quote:
22 dec denk ik?quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Net ruim 11 jaar dood nu denk ik?
quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:28 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van Toni Braxton is ook wel aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |