Kleine Fok! meet bij het volgende QOTSA concert in NL?quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als fan moet ik ze echter wel echt een keer gezien hebben, dus ja
snap ik. ze spelen behoorlijk vaak op festivals in Nederland.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als fan moet ik ze echter wel echt een keer gezien hebben, dus ja
geen gek idee misschienquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kleine Fok! meet bij het volgende QOTSA concert in NL?
Beginnen met Medication is ook wel epischquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
Een van de beste optredens waar ik ooit was:
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Queens of the Stone Age setlists
everything is everythingquote:
Ruimt ze het zelf ook op?quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die komt gelukkig dit uur ook nog
Was het net als ESF Madonna?quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:17 schreef Fred_B het volgende:
Lauryn bij de WK-loting was gelukkig totaal niet ongemakkelijk.
Jammer dat ze zich heel snel fulltime ging toeleggen op het moederschap. Ze was paar jaar geleden in Afas overigens vrij slecht bij stem.quote:
dat zal lastig wordenquote:
Kinderen maken alles kapot, zo zie je maar weerquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jammer dat ze zich heel snel fulltime ging toeleggen op het moederschap. Ze was paar jaar geleden in Afas overigens vrij slecht bij stem.
ze bepalen ook je vakantie he?!quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:18 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Kinderen maken alles kapot, zo zie je maar weer
Flack Roberta niet uit!quote:
In principe wel ja. En nu zit ik weer op m’n telefoon ipv beverbende te spelen zoals hij nu al 20 x vraagt.quote:
ik vind dit een prima covertje hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ready or Not is top.
Dit... ja, niet.
Fu-Gee-La was ook wel leuk.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ready or Not is top.
Dit... ja, niet.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
In principe wel ja. En nu zit ik weer op m’n telefoon ipv beverbende te spelen zoals hij nu al 20 x vraagt.
Dus tot later maar weer
What the fack!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |