Alleen jammer dat 'Killing me softly' er dan weer niet in staat maar de mismaakte versie van The Fugees wel.quote:
Ja, niet alles is geschikt om mee tussen de Interlakens te duikenquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar van sommige muziek wil je de auto de Bern in rijden
Nee ik zit op de begane grondquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:06 schreef TLC het volgende:
Zitten jullie ook hoog in jullie emoties ?
Die zullen wel tijdens Franz of Editors staan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
2 seconden Suus & Freek meepakken en dan snel naar (zijn er hopelijk tegelijkertijd) Sofi Tukker. Deal
onterecht ook vooral.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:07 schreef MTheBassman het volgende:
Ergens toch wel gek dat deze hoger staat dan Long Train Runnin', gevoelsmatig.
Ik ben dat zelf ook van planquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zullen wel tijdens Franz of Editors staan.
Voorprogramma van de Eagles toch?quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:09 schreef peaceman het volgende:
Vorig jaar nog live gezien @:gale_boetticher
Deze (van Flack) is een stuk mooier vind ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Alleen jammer dat 'Killing me softly' er dan weer niet in staat maar de mismaakte versie van The Fugees wel.
klopt. ik miste Don Henley wel.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Voorprogramma van de Eagles toch?
Om te staan tijdens Franz en Editors? Ietsje verderop de festivalweide en dan zitten kan ookquote:
Ik dacht... laat ik eens een keer aardig doen...quote:
Hier zijn het hopelijk veel mensen met je eens (sowieso ik).quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deze (van Flack) is een stuk mooier vind ik.
Is Johnny Cash al geweest?quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik dacht... laat ik eens een keer aardig doen...
Ik heb liever Franz of Editors dan Sofiquote:
Ja die wil ik ook nog wel een keer zien inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:12 schreef ok01 het volgende:
QOTSA![]()
Staat ook nog op mn bucketlist om live te zien
Mijn vrienden hebben ze wel live gezien, ik haat zequote:Op vrijdag 26 december 2025 12:12 schreef ok01 het volgende:
QOTSA![]()
Staat ook nog op mn bucketlist om live te zien
De band of de vrienden?quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn vrienden hebben ze wel live gezien, ik haat ze
Wil Sofi eigenlijk wel meepakken dus hoop niet op een harde clashquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever Franz of Editors dan Sofi
Ik doelde eigenlijk op The first time I ever saw your face. Maar Killing me softly mag er ook wel in.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hier zijn het hopelijk veel mensen met je eens (sowieso ik).
Maar de Fugees versie vind ik ook niet erg. Alleen gewoon schandalig dat de Roberta versie er niet instaat
ik heb ze al best vaak gezien en tja het is aardig, maar ik word er niet wild van ouzoquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn vrienden hebben ze wel live gezien, ik haat ze
Jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De band of de vrienden?
Sofi doet het bij de vrouw niet zo goed helaasquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wil Sofi eigenlijk wel meepakken dus hoop niet op een harde clash
Als fan moet ik ze echter wel echt een keer gezien hebben, dus jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb ze al best vaak gezien en tja het is aardig, maar ik word er niet wild van ouzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |