was dat niet mexicano?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gisteren zei iemand dat er 2 hollies in de lijst staan. Ik heb er inmiddels 3 gehoord
Ja, ik dus ook. Ik kende toen het origineel nog nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ooit leren kennen via Jiskefet
100% eens. Hebben zo veel beterquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Onpopulaire mening maar ik vind dit echt een doodsaaie kabbelplaat.
Ik vind dit ook vrij saaiquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Onpopulaire mening maar ik vind dit echt een doodsaaie kabbelplaat.
heb jij elk nummer waar je op gestemd hebt, gekaraoked in de plaatselijke gay bar?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Stemplaatje!
Genieten.
Dit lied heb ik nog gekaraoked in de plaatselijke gay bar, het was de opener van de karaokeavond die avond.
Björkman wilde gelijk een knaller als opener uiteraardquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Stemplaatje!
Genieten.
Dit lied heb ik nog gekaraoked in de plaatselijke gay bar, het was de opener van de karaokeavond die avond.
De ster van de avond!quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Stemplaatje!
Genieten.
Nee. Smalltown Boy, Linger, Praise You, Atmosphere en Autobahn heb ik niet gekaraoked. En Unbeschreiblich Weiblich ook niet, omdat die nergens in karaokeversie te vinden is. Die laatste wil ik zo graag doen, wat een gemisquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb jij elk nummer waar je op gestemd hebt, gekaraoked in de plaatselijke gay bar?
Wat vindt Bas daar zelf van?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik speel deze ook wel op bas. Doe ermee wat je wil.
Bas houdt ervan. Wees Bas.quote:
vooral autobahn lijkt me interessant bij de karaokequote:Op vrijdag 26 december 2025 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Smalltown Boy, Linger, Praise You, Atmosphere en Autobahn heb ik niet gekaraoked. En Unbeschreiblich Weiblich ook niet, omdat die nergens in karaokeversie te vinden is. Die laatste wil ik zo graag doen, wat een gemis
Die laatste staat sinds dit jaar eindelijk op Spotify!quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Smalltown Boy, Linger, Praise You, Atmosphere en Autobahn heb ik niet gekaraoked. En Unbeschreiblich Weiblich ook niet, omdat die nergens in karaokeversie te vinden is. Die laatste wil ik zo graag doen, wat een gemis
Poeh zou Atmopshere heel graag willen doen de 11equote:Op vrijdag 26 december 2025 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |