Welke verdieping zitten ze?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:25 schreef Gretzl het volgende:
Nog meer 2 Broedertjes[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Genoeg Coldplay op KINK!quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik luister normaal vooral Kink, mag ik dan nog wel stemmen?
mooi ja.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:26 schreef Evenstar het volgende:
Respect voor Des dat zij ook gewoon stopt en niet door wil zonder hem.
Das nu al voor een aantal mensen een uitdaging..quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:26 schreef peaceman het volgende:
Niet iedereen zal na oud en nieuw nog de hand van een ander kunnen pakken.
Dat is wel onhandig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:26 schreef peaceman het volgende:
dan moet je gaan douchenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:27 schreef Evenstar het volgende:
Streamkwlaitiet is wel echt dikke stront door een mini trechter
Je hebt wat gemist!quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als het nou nog nostalgie was. Maar dat is het ook niet want net voor mijn tijd
Tussendoor nog 'effe pissen'…quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Eerst komen en dan je hand vast pakken zonder schoon te maken...
Pandemieplaatje wel :pquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Eerst komen en dan je hand vast pakken zonder schoon te maken...
Best moeilijk voor sommige mensen, steken vuurwerk begin december af terwijl de 31e er nog lang niet isquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Das nu al voor een aantal mensen een uitdaging..
Lekker stoer doen met je kut cobra's
Ja, geen medelijden mee.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:26 schreef peaceman het volgende:
Ik had een kaal hoofd in de late jaren 90 hoor 😎quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als het nou nog nostalgie was. Maar dat is het ook niet want net voor mijn tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah eindelijk! heb ze nog niet gehoordquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:28 schreef ok01 het volgende:
Zocht naar een goed moment om te sporten en zag toen dat er om 13-14 twee nummers van Suzan en Freek komen
Ik heb nieuws over 20 juniquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:28 schreef ok01 het volgende:
Zocht naar een goed moment om te sporten en zag toen dat er om 13-14 twee nummers van Suzan en Freek komen
Als je dan toch 90s euro dance moet kiezen doe dan N-Trance met Set You Freequote:Op vrijdag 26 december 2025 11:28 schreef alopio het volgende:
Misschien gaat dit wel op het stemlijstje erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |