Ik geniet altijd hard van Iron Maidenman.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gisteren de hele dag Visual Radio op de achtergrond gehad. Enige conclusie: Top2000-café verbieden.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:22 schreef 4-elements het volgende:
Wie stemt hier op? Maar ja, dat denk ik bij heel veel plaatjes eigenlijk.
Deco stemt hier op, denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:22 schreef 4-elements het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:22 schreef 4-elements het volgende:
Alleen een wonder kan dit redden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Slechtste uur dat ik tot nu toe heb gehoord dit wel
Beetje dubbel…quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pleonasmen onder de douche, hoe staan we daarin?
Als je het zelf maar opruimtquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pleonasmen onder de douche, hoe staan we daarin?
met als positieve uitzondering Vive la vidaquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:22 schreef alopio het volgende:
Van Coldplay is alleen de eerste en deel 2e plaat te pruimen. Daarna ging er iets flink mis
Duane van Diest troep. Nu lekker hypocriet geld scheppen bij tyfusbedrijf Coca Colaquote:
Daar kan ik opzich nog wel mee leven jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
met als positieve uitzondering Vive la vida
Die 4e plaat is onder zelfbenoemde kennerts ondergewaardeerd, staat prima materiaal opquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:22 schreef alopio het volgende:
Van Coldplay is alleen de eerste en deel 2e plaat te pruimen. Daarna ging er iets flink mis
Ja en dan gelukkig nog Hollies en wat IJslandse vrienden. Maar daar is alles mee gezegdquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Alleen een wonder kan dit redden.
Maar dit uur begon daar al mee.
Nee hoor, gewoon weer Viva La Vida.quote:
Hm, de IJslandse maatjes kan ik ook vrij weinig mee. Te veel gehoord, te gemaakt vrolijkquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja en dan gelukkig nog Hollies en wat IJslandse vrienden. Maar daar is alles mee gezegd
S&F fans dus...quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:23 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Mensen die alles "wel leuk" vinden stemmen dit
En Fokke en Sukke uit de Achterhoek.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:23 schreef Poppejans1.4 het volgende:
derde plaat is ook nog wel aardig trouwens en Charlie Brown is ook prima. Maar ja ik ben Woodstock fan...quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Daar kan ik opzich nog wel mee leven ja
Sky Radio publiek?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:23 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Lekker eten bij De Beren, in de Kestvakantie naar het Amsterdams Wintercircus, een Rituals-pakket voor Kerst geven etc,quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:23 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Het vogeltje of het festival? Of allebei?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
derde plaat is ook nog wel aardig trouwens en Charlie Brown is ook prima. Maar ja ik ben Woodstock fan...
Ik ben geen kennenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 4e plaat is onder zelfbenoemde kennerts ondergewaardeerd, staat prima materiaal op
Ik luister normaal vooral Kink, mag ik dan nog wel stemmen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Sky Radio publiek?
Wel een goed punt. Als je normaal alleen Sky luistert moet je een verbod om te stemmen krijgen
Beidequote:Op vrijdag 26 december 2025 11:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Het vogeltje of het festival? Of allebei?
Levert ook elk jaar genoeg legendarische content op hehequote:Op vrijdag 26 december 2025 11:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gisteren de hele dag Visual Radio op de achtergrond gehad. Enige conclusie: Top2000-café verbieden.
Dan juist, mag je extra lijstjes insturenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik luister normaal vooral Kink, mag ik dan nog wel stemmen?
quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan juist, mag je extra lijstjes insturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |