Manana, manana..quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier gaat morgenavond meer gebeuren dan vanavond
Twintig maar.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als ik 1 seconde van De Dijk hoor moet ik vrijwel instant aan jou denken![]()
![]()
Hoe vaak live gezien Dago?
Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat laat ik aan Bart over. Die verteld vast iets moois over een gitaar, drumstal, of trompet
Een drumstal is waar Jezus is geboren?quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat laat ik aan Bart over. Die verteld vast iets moois over een gitaar, drumstal, of trompet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
We worden beflikkerd. De NPO stuurt de lijst. En daar gaat ons belastinggeld heenquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:30 schreef ok01 het volgende:
Van all night long naar laat het vanavond gebeuren. Dit voelt als een teken
quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een drumstal is waar Jezus is geboren?Klopt, was de oprichting van Band AID ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mis je soms 1 nummer aan het begin of eind. Dan moeten die dus niet al te goed zijnquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:32 schreef PippenScottie het volgende:
Douchen kan gewoon in een ster nieuws ster blokje
Douchen is zoooo 2025quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:32 schreef PippenScottie het volgende:
vrouwen douchen vaak langerquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:32 schreef PippenScottie het volgende:
Dan douch je niet efficient. Je hoeft niet altijd conditioner te gebruiken, te scrubben, of je benen te scherenquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan mis je soms 1 nummer aan het begin of eind. Dan moeten die dus niet al te goed zijn
hebben vaak langer HOOFDhaarquote:
Mag ook wel eens debuteren, een van de leukere Eurodance KNEITERSquote:
Nou ja toch de oorsprong van auto tunequote:Op vrijdag 26 december 2025 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat dit ineens zo hoog
Zelfs creep Tom Cruise had een relatie met haarquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:33 schreef camilero het volgende:
Wie had er nu niet een tijdje een relatie met Cher?
gay anthemquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:33 schreef camilero het volgende:
Wie had er nu niet een tijdje een relatie met Cher?
niet altijd alleen hoofdhaarquote:
Oh ja, ik bente boos over deze notering om daar goed over na te denkenquote:
Jij onderschat de groei van mijn beenharenquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan douch je niet efficient. Je hoeft niet altijd conditioner te gebruiken, te scrubben, of je benen te scheren
Die zeikcover van Bente vrees ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zou je die scheren, ben je profwielrenner?quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:34 schreef camilero het volgende:
[..]
Jij onderschat de groei van mijn beenharen
Ik heb vreemd genoeg nooit een seconde besteed met nadenken over je beenharen. Nu wel. Bedankt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:34 schreef camilero het volgende:
[..]
Jij onderschat de groei van mijn beenharen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |