nee, gek he?quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Bart zijn kunstjes zijn hier niet zo populair hè?
quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Bart zijn kunstjes zijn hier niet zo populair hè?
Je leert zo toch nieuwe dingen hier hequote:Op vrijdag 26 december 2025 10:24 schreef ok01 het volgende:
Een nummer heeft laagjes![]()
![]()
Wow Bart vertel meer!
Wereld is verrijktquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Je leert zo toch nieuwe dingen hier he
Is het een Spanjaard of een Marokkaan? Lion El Richie.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:25 schreef ok01 het volgende:
Lionel Richie was wel gaaf om live gezien te hebben
Tegenwoordig niet meer nodigquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zal je nog iets geks vertellen. In een nummer heb je ook instrumenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij behangen doe je dan weer laagjes uit, heb ik vernomenquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Sinds ik de Greatest Night In Pop heb gezien heb ik onwijs veel respect voor Lionel Richie.
Ik vind het nog steeds muzikaal behang. Behang bestaat ook uit laagjes als een huis maar genoeg bewoners heeft gehad
Die documentaire was echt fantastisch.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Sinds ik de Greatest Night In Pop heb gezien heb ik onwijs veel respect voor Lionel Richie.
Ik vind het nog steeds muzikaal behang. Behang bestaat ook uit laagjes als een huis maar genoeg bewoners heeft gehad
is die al geweest?quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit betekent trouwens dat na 26 jaar Hello voor het eerst NIET de hoogste notering van Lionel is
Die was vannacht ja.quote:
Vorig jaar was ie al voor de kerstdagen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:27 schreef Bugno3 het volgende:
Dit tijdens de Kerstdagen al is hallucinant
Kut, 40 memes klaarstaanquote:
Dat lijkt dan de hele nacht te durenquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:27 schreef hihohaswessam het volgende:
kennelijk is er een albumversie hiervan die zes en een halve minuut durt
plaatjesgenot gemistquote:
Te kort, hij moet All Night Long durenquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:27 schreef hihohaswessam het volgende:
kennelijk is er een albumversie hiervan die zes en een halve minuut durt
quote:
Stiekem wel leuker hoorquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een drankje
Een nootje
Dan ben ik
Je boontje
Ok boomerquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:28 schreef Poppejans1.4 het volgende:
De Dijk![]()
Live gezien op Pinkpop 2000
Ik moest er heel erg om lachen toen ik 'm voor het eerst hoordequote:Op vrijdag 26 december 2025 10:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Stiekem wel leuker hoor![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als ik 1 seconde van De Dijk hoor moet ik vrijwel instant aan jou denkenquote:
Wat? Vertel me meer!quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zal je nog iets geks vertellen. In een nummer heb je ook instrumenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |