Namen en rugnummers willen we!quote:Op vrijdag 26 december 2025 03:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb verkering gehad met een (voormalig) radio 1 presentatrice, heb ik ook nog wat in de melk te brokkelen
Je moet tegenwoordig grondig rekening houden met privacy en zulks, maar ze presenteerde in de zomermaanden wel eens Nooit meer slapenquote:Op vrijdag 26 december 2025 03:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Namen en rugnummers willen we!
Die wisselen altijdquote:Op vrijdag 26 december 2025 03:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig grondig rekening houden met privacy en zulks, maar ze presenteerde in de zomermaanden wel eens Nooit meer slapen
I knowquote:
Hanneke Groenteman?quote:
quote:
Ander onderwerp want Eminem is voorbij!quote:
Welterusten!quote:Op vrijdag 26 december 2025 03:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ander onderwerp want Eminem is voorbij!
Ik ben heel blij dat ik er weer was en ik hoop jullie ook met mij, maar ik moet ook een schoonheidsslaapje (niet dat er nog iets te redden valt) tot snel leukies![]()
slaaplekkerrrrrquote:Op vrijdag 26 december 2025 03:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ander onderwerp want Eminem is voorbij!
Ik ben heel blij dat ik er weer was en ik hoop jullie ook met mij, maar ik moet ook een schoonheidsslaapje (niet dat er nog iets te redden valt) tot snel leukies![]()
Het einde is nabij voor fok.quote:Op vrijdag 26 december 2025 03:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat dit kan. Het café vertoont meer leven dan dit topic.
Misschien toch maar afhaken dan
RIPquote:
Blijven doneren.quote:
Bye bye man bye bye.quote:Op vrijdag 26 december 2025 03:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, mooi geweestTot later, nachtbrakers
Vooral aan het bijkomenquote:Op vrijdag 26 december 2025 03:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Iedereen al brak van het Inkelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |