!quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:59 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel vaker op Radio 1 te horen geweest. Helemaal juist, Excelsior! En vv Capelle, ook niet onbelangrijk.
Tot aan dat vraagteken wel..quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vertrouw je mijn handen dan? Niks vragen hoor.
Ik verbaasde mij als puber ook altijd over deze titelquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is trouwens Pak mijn hand maar, stelletje lutsers
Je weet maar nooitquote:Op vrijdag 26 december 2025 03:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tot aan dat vraagteken wel..
Alleen Danny de Munk's Nooit doe ik iets voor haar goed maakt me nog kwaaierquote:Op vrijdag 26 december 2025 03:00 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik verbaasde mij als puber ook altijd over deze titel.
Astrid-Godinquote:Op vrijdag 26 december 2025 03:00 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
En als beller bij Nachtzuster.
Dat moet dan wel Muiderberg zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Steenworp afstand heb ik nog Freek de Jonge en Richard Krajicek. En ehh ik vergeet er vast een paar.
Biertje voor wie raad waar ik woon.
Aan de andere kant; pak mijn hand maar klinkt natuurlijk voor geen meter als je het op deze melodie zingtquote:Op vrijdag 26 december 2025 03:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Alleen Danny de Munk's Nooit doe ik iets voor haar goed maakt me nog kwaaier
Bijna! Paar kilometer verderop, maar verwaarloosbaar.quote:Op vrijdag 26 december 2025 03:02 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dat moet dan wel Muiderberg zijn.
Nee, nu klinkt het alsof engelen in je oor piesen..quote:Op vrijdag 26 december 2025 03:02 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Aan de andere kant; pak mijn hand maar klinkt natuurlijk voor geen meter als je het op deze melodie zingt.
Polonaise of punaise challengequote:Op vrijdag 26 december 2025 03:03 schreef houdjemond het volgende:
Volgens mij krijg je dus gewoon klappen als je niet schijtlollig meedoet aan de polonaise
Dan heb je vaker in mijn bed gelegen dan je weetquote:Op vrijdag 26 december 2025 03:03 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Eens! Volgens mij is dat niet wederzijds, maar dat geeft niet.
Op blote voeten!quote:Op vrijdag 26 december 2025 03:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Polonaise of punaise challenge
En als je groot fan van Radio 1 bent heb je mij de afgelopen zomer wellicht ook voorbij horen komen in welk reclameblok dan ook, waarin ik heel hard 'NOU FLUIT JE WEL HÈ, KLOOTZAK?' roepquote:Op vrijdag 26 december 2025 03:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan heb je vaker in mijn bed gelegen dan je weet(groot fan van radio 1 hier als ik niet kan slapen)
Namen en rugnummers willen we!quote:Op vrijdag 26 december 2025 03:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb verkering gehad met een (voormalig) radio 1 presentatrice, heb ik ook nog wat in de melk te brokkelen
Je moet tegenwoordig grondig rekening houden met privacy en zulks, maar ze presenteerde in de zomermaanden wel eens Nooit meer slapenquote:Op vrijdag 26 december 2025 03:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Namen en rugnummers willen we!
Die wisselen altijdquote:Op vrijdag 26 december 2025 03:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig grondig rekening houden met privacy en zulks, maar ze presenteerde in de zomermaanden wel eens Nooit meer slapen
I knowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |