quote:
Ander onderwerp want Eminem is voorbij!quote:
Welterusten!quote:Op vrijdag 26 december 2025 03:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ander onderwerp want Eminem is voorbij!
Ik ben heel blij dat ik er weer was en ik hoop jullie ook met mij, maar ik moet ook een schoonheidsslaapje (niet dat er nog iets te redden valt) tot snel leukies![]()
slaaplekkerrrrrquote:Op vrijdag 26 december 2025 03:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ander onderwerp want Eminem is voorbij!
Ik ben heel blij dat ik er weer was en ik hoop jullie ook met mij, maar ik moet ook een schoonheidsslaapje (niet dat er nog iets te redden valt) tot snel leukies![]()
Het einde is nabij voor fok.quote:Op vrijdag 26 december 2025 03:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat dit kan. Het café vertoont meer leven dan dit topic.
Misschien toch maar afhaken dan
RIPquote:
Blijven doneren.quote:
Bye bye man bye bye.quote:Op vrijdag 26 december 2025 03:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, mooi geweestTot later, nachtbrakers
Vooral aan het bijkomenquote:Op vrijdag 26 december 2025 03:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Iedereen al brak van het Inkelen?
Nee vooral geïrriteerd.quote:
Uiteraard niet. Van Inkel mogen ze opsluiten en de sleutel omsmelten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 03:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet door de Fok!kers mag ik hopen
quote:Op vrijdag 26 december 2025 03:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Van Inkel mogen ze opsluiten en de sleutel omsmelten.
Het begint met een W en het eindigt met ALS. En als die dat laatste krijgt is het al gauw afgelopen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 03:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zal eens teruglezen wat hij zoal flikte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |