Guinness was mijn eerste speciaalbiertje. Dat vond ik toen niet lekker. Tegenwoordig wel. Al die 20ers drinken dat, dus moet je het wel lekker vinden om jong te blijven.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ik af dat ik dat niet lekker vind?
Zoiets als Grace Jonesquote:
Erg mooi land, ik heb er gewoondquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
Ik wil nog wel een keer graag naar Ierland. Lijkt me geweldig.
Truste primeurkoningquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
nou voor henk wijngaard wil ik weg zijn. slaaplekker mensen
Heb Nervosa als openingsact gezien 2 maanden terug, toen ging ik naar Testament en Destruction. Lekkere band hoor, dat debuutalbum heeft daarna veel speeltijd gekregen hiero.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
@:Evenstar Ik zag vorig jaar de Braziliaanse band Nervosa live. Die Helena Kotina daar kreeg ik het wel warm vanBleek ze Grieks te zijn, ja, daar ga ik al, daar ligt mijn zwakte.
Zeg datquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ierland is schitterend, ieren zijn geweldig. Heerlijke humor ook. Aanrader!
het ga je goedquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wist dat ik ooit gecancelled zou worden. Helaas.
Groningse Minds Think Alikequote:Op vrijdag 26 december 2025 01:17 schreef MTheBassman het volgende:
Nee sorry, ik blijf Meat Loaf kitsch vinden.
Dat is juist wat het zo leuk maaktquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:17 schreef MTheBassman het volgende:
Ja, kan ik ook wel doen nu als alternatiefquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is een playlist van Jop Boetzkes op Spotify in omgekeerde volgorde, gewoon aanzetten terwijl je luistert en je scrobbelt automatisch mee
Jim Steinman is vooral kitsch, daar kon zelfs bonusheld Todd Rundgren niks aan veranderenquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:17 schreef MTheBassman het volgende:
Bat Out Of Hell en Paradise By The Dashboard Light?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:18 schreef Evenstar het volgende:
Ik kan eigenlijk maar 2 nummers van Meat Loaf hebben en daar hoort deze niet bij.
Todd Rundgren staat zeker niet in de lijst?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jim Steinman is vooral kitsch, daar kon zelfs bonusheld Todd Rundgren niks aan veranderen
Yes!quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bat Out Of Hell en Paradise By The Dashboard Light?
+1quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:17 schreef ok01 het volgende:
Ik zal nooit een Meat Loaf fan zijn denk ik
Behalve toen hij in Fight Club speelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voornamelijk ook erg kitscherig idd, vinden wij Brabanders ookquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:17 schreef MTheBassman het volgende:
Nee sorry, ik blijf Meat Loaf kitsch vinden.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Todd Rundgren staat zeker niet in de lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |