Tja, kitsch is voor mij óf geweldig of niet. En het is een beetje willekeurig bij mij af en toe vrees ik. Heb Meat Loaf iig nooit begrepen.quote:
Iedereen houdt van eierbal!quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Hell yeah, krijg gelijk zin in een eierbal
Nu heb ik ook zin. Nog een Groninger hier!quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Hell yeah, krijg gelijk zin in een eierbal
Rip Mquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga nog even eentje opsteken buiten. Hopelijk vries ik niet dood.
Zijn ook wel mijn favorieten hoorquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yes!
Bat Out Of Hell is gewoon een prima nummer en Paradise is gewoon zo kitsch dat het te leuk is.
Steek je pijp in de hensquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:20 schreef MTheBassman het volgende:
Het is echt belachelijk koud in de windquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:20 schreef MTheBassman het volgende:
Moeten wij iemand bellen als je over 5 min niet terug bent?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:20 schreef MTheBassman het volgende:
Lekker lekker. Bij mij weer een gevalletje veel te veel muziek om te luisteren. Vergeet de helft altijd weer om te luisterenquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb Nervosa als openingsact gezien 2 maanden terug, toen ging ik naar Testament en Destruction. Lekkere band hoor, dat debuutalbum heeft daarna veel speeltijd gekregen hiero.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voornamelijk ook erg kitscherig idd, vinden wij Brabanders ook
quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het ontmoeten van de leukste vrouw in tijden bij een van de concerten van ons beider favoriete zangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in Antwerpen en de leuke maanden die we vervolgens intensief met elkaar om gingen (voor wat mogelijk is als je wel op enige afstand van elkaar woont). Tijdje fijn met haar gedate, maar nu is het wel over op datinggebied(en deze maand voelt het ook allemaal wel bitterzoet nu...
)
Oh ja op Meat Loaf en vergelijkbare artiesten terugkomend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Moi! Stadjer?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:21 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin. Nog een Groninger hier!![]()
Was bijna 3 weken geleden voor de eerste keer in mijn leven in Groningenquote:Had een filmklusje.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
De spotify versie is net iets andersGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
You took the words...... trek ik ook primaquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bat Out Of Hell en Paradise By The Dashboard Light?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Ook mijn stemplaat inderdaad!quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn ook wel mijn favorieten hoorBat Out Of Hell stem ik elk jaar op
![]()
Ik ben geen Groninger, naja, slechts voor een kwart. Maar ik kom er maandelijks en mogelijk vier ik er mijn oud en nieuw.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:21 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin. Nog een Groninger hier!![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Hoe vond je het?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was bijna 3 weken geleden voor de eerste keer in mijn leven in GroningenHad een filmklusje.
![]()
Ik vond dat dus best tegenvallen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Iedereen houdt van eierbal!![]()
De Pijp?! Afgelopen maandag nog gegeten in Oud-Zuid. Reden alleen maar Range Rovers of hun Chineze equivalenten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Een joint duurt iets langerquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Moeten wij iemand bellen als je over 5 min niet terug bent?maar komt goed, effe inpakken en strijden.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Als je straks de behoefte voelt om al je kleren uit te trekken zit je in de laatste fase van onderkoeling. True storyquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga nog even eentje opsteken buiten. Hopelijk vries ik niet dood.My friends all drive horses![]()
Groningen
Paar keer naar Eurosonic Noorderslag geweest, absolute aanraderOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ben je 1 keer meer in Groningen geweest dan ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was bijna 3 weken geleden voor de eerste keer in mijn leven in GroningenHad een filmklusje.
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Zuigen kreng!quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Een joint duurt iets langermaar komt goed, effe inpakken en strijden.
![]()
Mag ik onder de vrachtwagen liggen? Geheel vrijwillig?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
300 plaatsjes gestegen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:21 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
TOP 2000 CAFÉ CLASSIC (2024)
(en ben er trots op)
Samen met m'n maatje Marco
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Veel Duitsers, beetje aanhankelijke engerds die de drie dames die met me mee waren iets teveel in de gaten hielden, en last of all een klein beetje chagrijnige mensen. Vond het toch een klein beetje jammer. Maar de mensen en gezinnen die wel leuk waren en met mij (verkleed als kerstman) op de foto wilden waren dan weer wel heel leuk.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Die solo LOL- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wanneer Dick Fijn in de Top 2000 btw, de ultieme truckerspop/rock van de 21e eeuw?
Bekijk deze YouTube-video
[ Bericht 27% gewijzigd door Gretzl op 26-12-2025 01:30:49 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Dat lijkt me vooral het excuus van iemand die geen zin heeft om uit elkaar getrokken te wordenquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je straks de behoefte voelt om al je kleren uit te trekken zit je in de laatste fase van onderkoeling. True story
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dit jaar voor het eerst geweest.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:22 schreef TheVulture het volgende:
Groningen
Paar keer naar Eurosonic Noorderslag geweest, absolute aanrader![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |