Sabrina genoemdquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:57 schreef peaceman het volgende:
In mijn jeugd had je Sabrina en Samantha Fox
Jij keek de Playboy nog in zwart witquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:57 schreef peaceman het volgende:
Mooie vrouw, jammer dat ze door de jaren heen wel erg veel plakplaatjes kreegquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tis jammer dat Alizee niet in de lijst staat. Daar heb ik vroeger nog weleens natte dromen over gehad
Nee nee, die eerste is van Arch Enemy. Of ging ze daar weg?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
[..]
Ik kan je wel uitleggen welke bands ze zitten maar dan krijg ik nog steeds een vraagteken terug ben ik ban
Gewoon een fles wijn neerzetten en ze komt vanzelf! Toch @NailQueen ?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
@:Strani, wat denk je? Kunnen we @:nailqueen naar dit topic lokken?
beide van de vrouwenliefde toch?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:57 schreef peaceman het volgende:
Ja, die is net wegquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee nee, die eerste is van Arch Enemy. Of ging ze daar weg?
Daar was ik niet zo mee bezig om eerlijk te zijn.quote:
Sooooo hallo heequote:Op vrijdag 26 december 2025 00:58 schreef TheVulture het volgende:
Dat niemand hier trouwens Sabrina Carpenter heeft genoemd, als ik op vrouwen zou vallen
Schandalig dat La Perla er niet in staatquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:59 schreef peaceman het volgende:
Rosalia is wel leuk om te zien, maar ja die staat nog niet in de top 2000.
Ik ken een Rosalia. Is nogal een aandachthoer. Weet dat ze aantrekkelijk eruit ziet, dus teased iedereen helemaal de moeder. Komt nu wel heel dichtbij.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:59 schreef peaceman het volgende:
Rosalia is wel leuk om te zien, maar ja die staat nog niet in de top 2000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |