Jammer dat een andere Vanessa (Carlton) niet populair genoeg is voor de top, voor haar heb ik ook wel een grote zwakquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
Vanessa Paradis was wel een sexual awakening voor mij.
Ik wist niet precies wat het betekende om haar baby te zijn, maar het klonk erg goed voor jonge Pip
ik vind Floor helemaal niet lelijkquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit ging over sex ..... anders zou ik wel bijv een dagje willen doorbrengen met Floor. Knappe vrouw, maar niet aantrekkelijk voor mij, maar lijkt mij wel een ontzettend leuk persoon om een dagje mee te babbelen en te drinken.
Water? gatver! Daar neuken de vissen in!quote:
Ik vond Bente eigenlijk best wel een leuk quirky tiepje! En Pommelien Thijs!quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit ging over sex ..... anders zou ik wel bijv een dagje willen doorbrengen met Floor. Knappe vrouw, maar niet aantrekkelijk voor mij, maar lijkt mij wel een ontzettend leuk persoon om een dagje mee te babbelen en te drinken.
Nvm, ik was een beetje traag en had pas na 10 seconden door dat ik de laatste post hadquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
sorry dat ik m kaapte. ik had erg veel zin in deze
Aftrekken kan wel bij beide bij het voorspel horen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben het over neuken, niet over het invullen van een belastingaangifte
Nee, nee ik zeg niet dat ze lelijk is, integendeel. Knappe vrouw, maar ik vind haar niet aantrekkelijk of niet echt sexy ofzo. Zou bed niet uitschoppen, maar ook nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind Floor helemaal niet lelijk
Groeten weer aan mama Hjmquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:52 schreef houdjemond het volgende:
Leuke TT om mee thuis te komen! Allemaal groetjes van mama "het gaat wel" HJM, en ik heb gewonnen met Scrabble. Heb ik het walsje gemist?
Je houdt van saaie dozen dusquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vond Bente eigenlijk best wel een leuk quirky tiepje! En Pommelien Thijs!
Allebei puur op karakter, natuurlijk.![]()
zowel qua muziek als qua uiterlijk snap ik Taylor nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:52 schreef MTheBassman het volgende:
Taylor Swift trekt me ook niet zo. vind haar iets te basic of zo.
Ik gooi mijn jaarlijkse "als je een ongesneden brood naar de kin van Suzan gooit krijg je 'm gesneden terug"-grap er maar weer in.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:51 schreef alopio het volgende:
[..]
De Amerikaanse Suzan dus
Taylor en Freek
quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Best. In dat geval Beth Gibbons.
Plaatjes van Beth Ditto dan hè.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Plaatjes van Beth gister al gepost.
Nee dat vond en vind ik niksquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:53 schreef PippenScottie het volgende:
Een paar jaar geleden zou ik Katy Perry hebben kunnen zeggen, maar nu.. neeeeeh
daar hoor je vooral Empire state of mindquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Echt. Als ik ooit naar New York ga mag deze de héle tocht op repeat staan. Waar ik ook ben.
Schitterend. Van deze Long Islander.
Zij is mij wat te oud denk ik. Maar ik vind haar wel een knappe vrouw, in bepaald opzicht. Haar uitstraling helpt daarin wel mee vind ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, nee ik zeg niet dat ze lelijk is, integendeel. Knappe vrouw, maar ik vind haar niet aantrekkelijk of niet echt sexy ofzo. Zou bed niet uitschoppen, maar ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |