ja, beetje een jongere versie van Madonnaquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vond als kind Gwen Stefani zo mooi in die Don't Speak clip.
We hebben het over neuken, niet over het invullen van een belastingaangiftequote:Op vrijdag 26 december 2025 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
Geven er ook nog mensen antwoorden niet gebaseerd op het uiterlijk van de persoon?
Is voor de tettenmensen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:50 schreef Evenstar het volgende:
Hmm nee, ik vind Billie echt niet aantrekkelijk, absoluut niet mijn ding
Ook wel deels op bewondering voor de persoon die de artiest is (hun uitstraling, hoe ze in het leven lijken te staan). Wat ik me van ze herinner tijdens concertenquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
Geven er ook nog mensen antwoorden niet gebaseerd op het uiterlijk van de persoon?
Zeker.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, helaas enorm plastic geworden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Zij is ook heel lang een mooie vrouw gebleven. Nu helaas wat mislukte operaties gedaan
Best. In dat geval Beth Gibbons.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
“Potentieel tot het weer uit is”quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je bedoel "de schoonzoon van Lenny Kravitz."
quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben het over neuken, niet over het invullen van een belastingaangifte
Oja, is ook zo. In dat geval: alle vrouwen in de lijst.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik ken ze verder niet persoonlijk natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn Janis Joplin ging om het hele plaatje. Dat het een mooie vrouw was was een bonusquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
Wel beste jopenquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:50 schreef Evenstar het volgende:
Hmm nee, ik vind Billie echt niet aantrekkelijk, absoluut niet mijn ding
Plaatjes van Beth gister al gepost.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Best. In dat geval Beth Gibbons.
Ehmquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
Goddomme mijn waterquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit ging over sex ..... anders zou ik wel bijv een dagje willen doorbrengen met Floor. Knappe vrouw, maar niet aantrekkelijk voor mij, maar lijkt mij wel een ontzettend leuk persoon om een dagje mee te babbelen en te drinken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
Nee, daarom dusquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja ik ken ze verder niet persoonlijk natuurlijk
Nou vooruit dan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
Dan moet ik ze persoonlijk toch wat beter kennen denk ik. Daar kan ik dan niet echt over oordelen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
Goeie apenband ookquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Best. In dat geval Beth Gibbons.
De Amerikaanse Suzan dusquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:50 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk dat Taylor te braaf is in bedGeen idee waarom, maar lijkt mij echt een saaie plank op een of andere manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |