Ann Wilson is een top keuze welquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Madonna was vroeger best een mooie vrouw vind ikOf misschien Ann Wilson.
Nog wel.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Madonna was vroeger best een mooie vrouw vind ikOf misschien Ann Wilson.
Ga vooral losquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoeveel antwoorden mag je maximaal geven?![]()
Alles kan kapot!quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een groot drama dit jaar, ze is verloofd.
Ze valt niet op mannen die van drop houden. Bijna heel Nederland valt al af.quote:
"opvoeding"quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:40 schreef Shii het volgende:
Ouders die hun kinderen meenemen naar Top 2000 café om middernacht. Wie denken ze een plezier te doen? Kinderen een beetje gapend hupsen op muziek waar ze niets mee hebben.
Snap ik compleetquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zal eens iemand anders noemen. Ik denk dat seks met Janis Joplin heel leuk zou zijn geweest.
Open minded, stoere, mooie, vrije vrouw
Schaamhaar tot de navel.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zal eens iemand anders noemen. Ik denk dat seks met Janis Joplin heel leuk zou zijn geweest.
Ik zou wel willen weten of ik een nacht met Grace Jones overleefquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:40 schreef PippenScottie het volgende:
Dan Maan.quote:
die taylor swift is toch helemaal niks?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik vind dido ook een hele mooie vrouw, s10, dua lipa, lana del rey, taylor swift, emma heesters
janis stond erom bekend dat niemand haar wilde. behalve leonard cohenquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:40 schreef PippenScottie het volgende:
Gwen Stefani (de versie rond 2000)quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:35 schreef ok01 het volgende:
Ben niet eens zo dronken, maar boeiuh
Welke Top 2000 artiest zouden jullie neuken?
ik hoef er ook niet mee te trouwenquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
die taylor swift is toch helemaal niks?
Amenquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
die taylor swift is toch helemaal niks?
ik wil er helemaal niks meequote:Op vrijdag 26 december 2025 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik hoef er ook niet mee te trouwen
Je bent geen Marco dusquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:41 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik Harry Styles anno 2035 zou kiezen, nu nog iets te jong.
Ik las Glennis Grace en schrok even.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou wel willen weten of ik een nacht met Grace Jones overleef
m'n rum van gisterenavond viel ook niet lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
* Dagoduck maakt notitie: iets meer rum in zijn cola de volgende keer.
Eentje maar?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:35 schreef ok01 het volgende:
Ben niet eens zo dronken, maar boeiuh
Welke Top 2000 artiest zouden jullie neuken?
Het was een andere tijd. Ik ben ook open mindedquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Schaamhaar tot de navel.
Dat wel.
toen niet en nog steeds niet denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Owja. Ik kan me nog wel die ene foto herinneren dat je zijn pik zag. Goede keuze wel!quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:40 schreef ok01 het volgende:
De dag dat Lenny Kravitz seks met mij wil hebben, is de dag dat ik vredig kan sterven
Lordequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]Ojaaa Miley CyrusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ja die herinner ik me ook nog. besneden, niet?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja. Ik kan me nog wel die ene foto herinneren dat je zijn pik zag. Goede keuze wel!
Ben er zelfs al een paar keer geweest in de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kent Zevenskoop?Dit was in de Foyer, wat ook gewoon schitterend is. Sinds een paar jaar zijn er in oktober-april ofzo matinee-concerten een keer per maand met best leuke artiesten. Echt een aanwinst voor Den Helder. Dit jaar/seizoen onder andere al naar Cato van Dijck van My Baby geweest.
En ze hebben er La Trappe Quadrupels voor ¤3,85
Ik zou de messen dan maar goed verstoppen.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lorde
+poytver ja miley. die lijkt me heel goed in bed ja. maan kun je melken tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Ja, dus dat is wel een pluspuntquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
oh ja die herinner ik me ook nog. besneden, niet?
paar jaar geleden speelde ze nog op DTRH. Indrukwekkend optreden voor een vrouw op die leeftijd en op het einde flashte haar tieten nogquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |