Wie?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:32 schreef Gretzl het volgende:
Super jammer wel dat Lucie Silvas niet meer met een van haar eigen nummers in de lijst staat. Zij was een van m'n eerste favoriete zangeressen (artiesten)![]()
Tja ik haal al die nummers ook door elkaar somsquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien ligt het voor mijn hoofd eerder aan Aretha Franklin in dit nummer. Net als dat nummer dat ze met Annie Lennox doet, brrrrrrrrrrr
Eens ja, die mag best met veel nummers hogerquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
Alles van Jimi staat altijd te laag.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk heel weinig van haar ouvre
en er staan te weinig inquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
Alles van Jimi staat altijd te laag.
-3/-4 nu vanaf volgende week -10Cquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:02 schreef Gretzl het volgende:
Boden, Noord-Zweden in het nieuws zowaar op Eerste Kerstdag (niet om een leuke reden). Hoe warm/koud is het nu bij jullie @:evenstar en @:viv?
De vraag blijft of ze wel eens aan de vlaggestok van Marco is blijven hangenquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar debuut was het eerste album dat ik volledig op m'n eerste mp3-speler zette, in de lente van 2005. Ik was verkocht door o.a. _What You're Made Of_ en Breathe In_ die ik van Sky Radio kende. Wel goede herinneringen aan dus.
froukje en barbara praviquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:35 schreef ok01 het volgende:
Ben niet eens zo dronken, maar boeiuh
Welke Top 2000 artiest zouden jullie neuken?
Laatst weer eens die drie albums geluisterd, en ook die van The Doors trouwens en nog wat bands uit die jaren. Heerlijk. Vergeet ze nog wel eens, er is ook zoveel muziek gemaakt zeg ik dan altijd maar.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens ja, die mag best met veel nummers hoger
Oja what you’re made of ken ik welquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar debuut was het eerste album dat ik volledig op m'n eerste mp3-speler zette, in de lente van 2005. Ik was verkocht door o.a. _What You're Made Of_ en Breathe In_ die ik van Sky Radio kende. Wel goede herinneringen aan dus.
We vallen wel een beetje in herhalingquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:35 schreef ok01 het volgende:
eigenlijk zie je dat wel een beetje in de docu over Woodstock. Mensen staan ademloos te luisteren over het algemeen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ik probeer me soms voor te stellen wat de mensen toen der tijd dachten toen ze dit voor het eerst hoorden. Volgens mij was dit echt niet normaal hard in die tijd.
bij neuken kun je niet in herhaling vallenquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We vallen wel een beetje in herhaling
quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:35 schreef ok01 het volgende:
In de huidige staat of mag het ook de versie van vroeger zijnquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:35 schreef ok01 het volgende:
Oepsquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We vallen wel een beetje in herhaling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |