Hopelijk heb je wel een leuk jaar gehad verderquote:Op donderdag 25 december 2025 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een willekeurige strandwandeling hier in de buurt. Beter wordt het niet.
Truste!quote:Op donderdag 25 december 2025 23:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ga zo maar eens richting bed. Moe
Hebben je zoons nu eindelijk een goede muzieksmaak dan?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hadden - denk ik - en prima jaar. Wel wat zorgen gehad rondom wat familieleden, maar dat is allemaal goed gekomen.
Daar meld ik mij helaas bij dezen voor af, zoals reeds verwachtquote:Op donderdag 25 december 2025 23:56 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat 2026 zonder dalen zal verlopen. En anders hebben we 11 januari nog karaoke
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 december 2025 23:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Hell yeahquote:Op donderdag 25 december 2025 23:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Shitload aan onderzoekjes dit jaar.
Hart CT. Long CT. Long punctie.
Conclusie: laffe sarcoidose.
Born to be alive![]()
![]()
![]()
Fijne nacht Deco!quote:Op donderdag 25 december 2025 23:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Trusten.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat leuk!quote:Op donderdag 25 december 2025 23:55 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Geen slecht jaar, maar ook weinig hoogtepunten. Ben wel samen met @:DecoAoreste naar het WK Geoguessr in Kopenhagen geweest. Dat was wel heel tof.
Ik kon Josh bijna aanraken. Niet gedaan, hij stond met een mes in zijn hand.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:56 schreef ok01 het volgende:
[..]
QOTSA in carreZelden zo jaloers geweest
Ja, topjaar. Heel (heel heel) veel leuke dingen gedaan. Zoals altijd wel eigenlijk. Maarja, een strandwandeling is gewoon genieten.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je wel een leuk jaar gehad verder
Top reactiequote:Op donderdag 25 december 2025 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, niet dat er iets gebeurd is hoor. Die man is 2x zo oud als ik. Hij zegt tegen mij: "Ik val op mensen van jou leeftijd". Dus ik zeg tegen hem: "Dan kunnen we elkaar de hand schudden. Ik val ook op mensen van mijn leeftijd".
Bijna Homme-cidequote:Op donderdag 25 december 2025 23:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik kon Josh bijna aanraken. Niet gedaan, hij stond met een mes in zijn hand.
Alsof het ervoor gemaakt is!quote:Op donderdag 25 december 2025 23:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit klopt qua timing potverdikkie precies met de stream hier
Hakmes nog wel.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik kon Josh bijna aanraken. Niet gedaan, hij stond met een mes in zijn hand.
Goed om te horen!quote:Op donderdag 25 december 2025 23:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zal niet zeggen dat het goedkoop is, dat is het zeker niet, maar als je er eenmaal bent, is het allemaal knettergoedkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |