En was het gezellig, met ABBA in de auto?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bazenplaat. Net gemist, ik zat bij ABBA daarna in de auto.
Het was Close to the Edge.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Welke nummers zijn er, bekend in de top 2000 van radio 2, met een orgel solo?
--
Je bedoelt YES – Roundabout.
Het was echter Close to the edge van Yesquote:Op donderdag 25 december 2025 23:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
--
Ja, Agnetha stond te popelen om weer bij een Nederlander in de auto te stappen.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:35 schreef camilero het volgende:
[..]
En was het gezellig, met ABBA in de auto?
Al besproken.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het was echter Close to the edge van Yes
Oh ja, vergeten. Ik moet nog even inkomen, zeggen ze dan.quote:
quote:
Lazy van Deep Purple!quote:Op donderdag 25 december 2025 23:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
--
Kokneigingen van deze vergelijking.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net klaar met het diner. Ik voel me net Wattimena
Daarom gebruik ik het nooitquote:Op donderdag 25 december 2025 23:35 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
dere YES-nummers hebben óók orgel, maar:
Roundabout is veruit de bekendste in de Top 2000
Nummers als Yours Is No Disgrace of Close to the Edge zijn minder zeker of (bijna) nooit in de lijst
chatgpt is kut.
/insert gifje van dansende Agnetaquote:Op donderdag 25 december 2025 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, Agnetha stond te popelen om weer bij een Nederlander in de auto te stappen.
Mijn vader heeft 11 albums van YESquote:Op donderdag 25 december 2025 23:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik nog tegen mijn Pa, die ken je wel, das uit jouw tijd. Maar nee
Baasquote:Op donderdag 25 december 2025 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader heeft 11 albums van YES
Tszcs! Wat zeg je nu weerquote:Op donderdag 25 december 2025 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een land dat vindt dat szcz een normale combinatie van letters is verdient het gewoon om ge Molotov-Ribbentroppt te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |