dat klinkt echt goedquote:Op donderdag 25 december 2025 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik eet morgen huisgemaakte lasagne van mijn pa uit de Margriet van 45 jaar geleden
Wel een bazenfilmpje trouwens. Nog van voor de tijd van AI.quote:
Was een nummer wat 8 minuten duurde met een orgel solo, weet ff niet welke meer, dat kreeg negatief commentaar. De rest was achtergrond vulling.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:28 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
bij ons ook. en dan commentaar geven op een nummer, zoals hier, en dat dan niemand reageert (zoals hier)
Ja, even overschakelen naar YouTube.quote:
Zal goed beschimmeld zijn als het zo oud is.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik eet morgen huisgemaakte lasagne van mijn pa uit de Margriet van 45 jaar geleden
dit nummer? de top 2000? dit topic?quote:
YES?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Was een nummer wat 8 minuten duurde met een orgel solo, weet ff niet welke meer, dat kreeg negatief commentaar. De rest was achtergrond vulling.
Alles!quote:Op donderdag 25 december 2025 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit nummer? de top 2000? dit topic?
Een land dat vindt dat szcz een normale combinatie van letters is verdient het gewoon om ge Molotov-Ribbentroppt te wordenquote:Op donderdag 25 december 2025 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat de Polen deze naam ook random bedacht hebben!
Dat noemen ze gerijpte lasagnequote:Op donderdag 25 december 2025 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal goed beschimmeld zijn als het zo oud is.
nou dan moeten we nog maar even gaan dansen in de stratenquote:
De margriet is 45 jaar oud joh. Knappe borden hebben ze daar kennelijk nietquote:Op donderdag 25 december 2025 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Bazenplaat. Net gemist, ik zat bij ABBA daarna in de auto.quote:
Welke nummers zijn er, bekend in de top 2000 van radio 2, met een orgel solo?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Was een nummer wat 8 minuten duurde met een orgel solo, weet ff niet welke meer, dat kreeg negatief commentaar. De rest was achtergrond vulling.
Ik kreeg hem redelijk mee, ik vond hem wel ok. Maar zo half half luisteren deed het geen rechtquote:Op donderdag 25 december 2025 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bazenplaat. Net gemist, ik zat bij ABBA daarna in de auto.
Noem je nou iedereen van 45(+) oud?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |